Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی روز کارمند را به کارکنان سخت کوش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در پیام بیژن رنجبر آمده است: هفته دولت یادآور نام و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر است، ضمن گرامیداشت یاد این عزیزان، روز کارمند را به همه همکاران عزیز و سخت کوش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام در ادامه می افزاید: روز کارمند، روز بزرگداشت انسان های شایسته و پرتلاشی است که با تعهد و دلسوزی در راستای تحقق اهداف سازمانی و تسهیل امور مخاطبان خود فعالیت می کنند. به واقع کارمندان، قلب تپنده ای هستند که تحرک، تخصص و سرزندگی آنان در موفقیت هر سازمان و نهادی نقش به سزایی دارد.

در ادامه پیام قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد آمده است: از همین حیث باید اذعان داشت که موفقیت ‏های به دست آمده در دانشگاه آزاد اسلامی طی سه دهه اخیر در حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی برگرفته از کوشش همه بخش ‏های آن به ویژه کارکنانی است که توجه به این سرمایه عظیم انسانی متخصص می ‏تواند در پیشبرد برنامه ها و اهداف پیش رو موثر باشد، لذا حفظ حرمت و اعتلای جایگاه این عزیزان، در توسعه پایدار دانشگاه همچنین رفع چالش های جامعه ضرورت دارد.

رنجبر در ادامه پیام تبریک به خانواده کارمندان دانشگاه آزاد تصریح کرد: رجاء واثق دارم که با همراهی و همدلی بین کارکنان و سایر بخش های دانشگاه آزاد اسلامی می توانیم با رفع کمبودها و کاستی های و تقویت توانمندهای این مجموعه بی نظیر به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان قدم های مثبتی در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و رشد رضایت همه جانبه برداریم.

در انتهای پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال برای تمامی کارمندان عزیز آرزوی تندرستی، عزت و موفقیت روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام /

167 / 318

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پی قهرمانی بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدال آوران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد، در متن این پیام آمده است: پیروزی افتخارآفرین کشتی گیران رشته‌های فرهنگی و آزاد تیم ملی کشتی به ویژه افتخار آفرینی دلیرمردان و جوانان دیار پهلوانان و کشتی دوست، برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیروزهای مکرر این دیار را رقم زد و قلب همه ملت به ویژه دیار کشتی دوست و کشتی پرور استان مازندران را شاد کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه‌های مردمی وابسته از جمله شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مجمع مؤسسات فرهنگی و تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان و کانون مداحان و شاعران آئینی استان، ضمن خداقوت به درخشش پهلوانان و دلاورمردان کشتی مازنی این پیروزی‌ها را به همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه سرزمین قهرمانان و پهلوانان علوی تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6081810

دیگر خبرها

  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی