Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:22:10 GMT

بهره برداری از ۵۷ طرح عمرانی در بخش اسالم تالش

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۸۹۱

بهره برداری از ۵۷ طرح عمرانی در بخش اسالم تالش

به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار اسالم روز سه شنبه در آئین افتتاح طرح ها در این شهر اظهار کرد: مجتمع قالیبافی مفرش گستران بهار، کارگاه های بسته بندی مواد غذایی، حبوبات، غلات و برنج، ۶ روکش آسفالت راه روستاهای گیسوم اسالم به خلخال، استاندارد سازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساخت دیوار ضامن در محور اسالم به خلخال، ۱۶ واحد مسکن مددجویان، پنج طرح تاسیسات فشار متوسط و پست هوایی خودنگهدار برق، ایستگاه خودکار هواشناسی، مدرسه، توسعه شبکه آب، پنج طرح شهرداری، آبخیزداری، دیوار حفاظتی، ساماندهی رودخانه، پنج مجتمع اقامتی و گردشگری و کارگاه های خراطی و لباس محلی به یمن هفته دولت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی درمانی افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها  ۱۶۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تنگناهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمن، اقدامات ماندگاری برای توسعه روستاها و بخش ها انجام داده است.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز در این آئین، خدمات دولت به مردم را از برکات نظام اسلامی و خون شهدا دانست و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و بر خدمات رسانی بیشتر به مردم از سوی دستگاه های اداری، بخشداری ها و دهیاری ها تاکید کرد.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. 

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خدمات رسانی راهنمایی و رانندگی شهرداری مدرسه مواد غذایی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهپوش، مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و 500 متر و عرض 13 متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳