Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «گلدونه خانم» نوشته اسماعیل خلج در ششمین شب از رپرتوار گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده‌ شهر معمولان استان لرستان به کارگردانی روح‌الله جعفری نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

مهدی بجستانی، حمید رحیمی، مسعود میرطاهری و نسرین درخشان‌زاده (به‌ترتیب ورود) نقش‌خوان‌های این اثر هستند.

سایر عوامل این رپرتوار عبارتند از: مشاور گروه: محمد جعفری سیاوشانی، مشاور کارگردان: مجید رحمتی، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و منشی صحنه: فرنوش فروزان، آهنگساز: صنم پاشا، مشاور آهنگساز: زهره نیازمند، نوازنده:صنم پاشا (پیانو)، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صدا: محمد مهدی نامجو، دستیار طراح صدا: سپهر حبیب، طراح پوستر: امیر رجبی، مدیر تولید: اشکان زیباییان، مدیر صحنه: متین میرزایی، دستیاران مدیر صحنه: احسان فرنودیان- عسل سالمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، روابط عمومی: محمد لهاک، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، عکاس: میلاد بهشتی- طیبه نصراللهی- سیدضیا صفویان- ساناز دریایی- عماد دولتی- رضا جاویدی- علیرضا رمضانی، فرشید عباسی و ساخت تیزر: علی زندیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گلدونه خانم» امشب (سه‌شنبه ۵ شهریور) ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه سنگلج نمایشنامه‌خوانی می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت و پرداخت وجه به‌صورت همت عالی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان عمارت نوفل لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی

عمارت نوفل‌لوشاتو برای برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی در فصل تابستان فراخوان داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این مجموعه در فراخوانی اعلام کرد که با توجه به اهمیت نمایشنامه و خوانش آن و نیز استقبال هنرمندان و مخاطبان از برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی در سال گذشته، این طرح در تابستان 1403 برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد هر روز از ساعت 12 تا 19 به امور اداری عمارت نوفل لوشاتو مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166952600 تماس بگیرند.

همچنین عمارت نوفل لوشاتو مطابق روال سال‌های گذشته، برای حمایت از گروه‌های نمایشی دانشجویان، آماده دریافت پروپوزال برای اجرا در فصل تابستان است. دانشجویان رشته هنرهای دراماتیک می‌توانند اطلاعات اجرای خود را حداکثر تا 15 اردیبهشت 1403 همه روزه از ساعت 12 تا 19 به امور اداری عمارت نوفل لوشاتو ارسال کنند.

گفتنی است عمارت نوفل لوشاتو سانس ویژه‌ای را به جلسات نمایشنامه‌خوانی و اجرای نمایش‌های دانشجویی اختصاص می‌دهد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • فراخوان عمارت نوفل لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
  • امین حیایی، احمد مهرانفر در «کوکتل مولوتوف»