Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@18:58:20 GMT

بهره برداری از بیش از ۷۰۰واحد مسکن مهر در گلبهار

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۲۸۳۲

بهره برداری از بیش از ۷۰۰واحد مسکن مهر در گلبهار

بیش از ۷۰۰واحد مسکن مهر در گلبهار بهره برداری شد.

به گزارش قدس آنلاین، ۷۹۴ واحد مسکن مهر امروز در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استان در شهر جدید گلبهار بهره برداری شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: هزار و ۳۹۴ واحد مسکن مهر در هشت شهر استان همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسیده که ۷۹۴ واحد با تلاش تعاونی ها و انبوه سازان برای اقشار کم درآمد در مدت سه سال آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رزم حسینی با اشاره به حاشیه نشینی شهر مشهد افزود: با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر گلبهار متقاضی ندارد، افرادی که در حاشیه شهر مشهد هستند در صورت تمایل می توانند از این واحدها استفاده کنند.

وی با اشاره به طرح نجات حاشیه شهر مشهد گفت: این طرح با جدیت و همکاری همه دستگاه های اداری به زودی عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این مراسم هزینه ناخالص هر مترمربع از این ۷۹۴ واحد مسکن مهر را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

 هومن گریوانی افزود: افرادی که در این واحدهای مسکونی مستقر خواهند شد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و از اقشار کم درآمد هستند.

شهر جدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ایجاد شده است با وسعت چهارهزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد -  قوچان واقع است.

ایجاد این شهر در سال ۱۳۷۲ به عنوان نخستین مصوبه "طرح جامع شهرهای جدید" به تصویب شورای عالی شهرسازی ایران رسید.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بهره برداری از مسکن مهر شهر گلبهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این واحد آموزشی گفت: این مدرسه در زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی و با مشارکت خیری احداث و تکمیل شده است.

میثم لک زایی با اشاره به اقدامات دولت در سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شد و این استان رتبه اول را در تعداد پروژه های آموزشی و تحویل کلاس در کشور از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۳۶۳ کلاس درس استاندارد در قالب یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه به همت دولت سیزدهم در این استان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان گفت: تعهد خیران نیک اندیش سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد