Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست با فعالین فضای مجازی شاهرود در سخنانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی که فرمود«اگر من شغلی نداشتم رئیس فضای مجازی می‌شدم» اظهار کرد:از نظر من در فضای مجازی چند چیز باید اجرا شود تا با کشور‌های دیگر تفاوت کند که ایمان و اعتقاد، اخلاق مداری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاص را سر لوحه کار خبر رسانی از آن جمله است.
وی با تاکید بر اینکه بامطالبه موافقیم ولی؛ هتک حرمت با اخلاق و منش اسلامی سازگاری ندارد و"آبروی مومن از کعبه بالاتر است" گفت: دایره انجمن فعالان فضای مجازی را باید وسیع کنید و بدون گزینش، تمام تفکرات را در کنار خود وارد کنید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه در ویرایش خبرهایتان؛ مراقب تعبیرات، آمار، عنوان هاو... باشید افزود: درست که سطح سوادمان بالا رفته، ولی آگاهی افزایی برای همه لازم است و این مقدار فعلی کم است؛ که این امر آگاهی افزایی از وظایف شما نیز است.
وی با تاکید بر این اینکه در انتصاب فرماندار؛ ما بومی با هر قیمت نمی‌پذیریم، ولی به این جمله اعتقاد داریم که باید بومی ضعیف را بیشتر از غیر بومی قوی ترجیح داد گفت: شخص غیر بومی به مسائل شهر آگاه نیست که زمان زیادی می‌برد تا با فضای شهر آشنا شود، ولی شخص بومی این زمان را در شناخت شهر لااقل تلف نخواهد کرد.
امینی با بیان اینکه بانک‌ها بعداز دوسال به برج تبدیل می‌شوند، ولی مصلی‌های نماز جمعه سمنان و شاهرود باید ۱۱ سال طول بکشد گفت: مسئولین باید خجالت بکشند، مصلی که می‌تواند جایی برای نشست مسئولین و مقام‌های مهم باشد و هم برای ستاد بحران مکانی استراتژیک و محکم باشد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی با اشاره به مسئله شاهوار عنوان کرد: اگر اثبات شود معدن بوکسیت تاش برای سلامتی و منافع شهر و مردم، کوچکترین خللی ایجاد می‌کند؛ خودم کفن خواهم پوشید و مقابل این معدن می‌ایستم.
امام جمعه شاهرود به مسئله آسفالت جنگل ابر نیز اشاره کرد و افزود: اگر مردم همکاری کنند و به طبیعت آنجا آسیبی نزنند علاوه بر صرفه‌های اقتصادی برای شهرستان در مسائل امداد رسانی‌ها و آتش سوزی‌ها سرعت عمل را بالا می‌برد.
وی با بیان دو درخواست از فعالین فضای مجازی شهرستان گفت: من از شما می‌خواهم که دو چیز را برای شهر که در آینده حکم طلا را خواهند داشت، مطالبه کنید، اول مسئله فاضلاب چرا که شبکه فاضلاب در عرصه جنگ آب در آینده بسیار دارای اهمیت است و دوم مسئله فرودگاه است.
امینی با بیان اینکه در موضوع فرودگاه با تمام زیر سازی‌هایی که باید انجام شود، توجه به این مسئله که اگر تازه خوری هایمان به کشور‌های منطقه خلیج فارس و آسیا میانه برسد آنوقت فرودگاه دیگر برای پولدار‌ها نیست گفت: این مهم سبب می‌شود فرودگاه عامل رونق سفره کشاورزان شود و بخش مسافربری که به اصطلاح برای پولدارهاست تنها ۱۰% کارکرد فرودگاه را استفاده خواهد کرد.
در این نشست فعالین فضای مجازی نیز نظرات و سوالات خود را مطرح کردند. /files/fa/news/1398/6/5/2393687_169.jpg /files/fa/news/1398/6/5/2393688_884.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان وارد فرودگاه شاهرود شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رئیسی قرار است در استادیوم تختی شاهرود در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کند.

وی در سفر به سمنان طرح‌های مهمی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی را افتتاح کرد و در مراسم تحویل نمادین خانه‌های نهضت ملی مسکن ویژه طرح جوانی جمعیت، شورای اداری و… حضور یافت.

پردیس تخصصی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان نیز صبح امروز در شاهرود به بهره برداری رسید.

تکمیل سامانه تصفیه خانه و انتقال آب کالپوش به شاهرود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، تکمیل جاده جیلان به میامی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و… در زمره مهمترین طرح‌هایی است که عصر امروز با حضور هیأت دولت سیزدهم در شاهرود به بهره برداری می‌رسد.

این دومین سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان است.

کد خبر 6081903

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف