Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا رسولی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش خون مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز دارای ۴۰ تخت فعال و پنج تخت اکسترا می باشد که همگی فعالند.

وی اظهار داشت: کودکانی که شیمی درمانی می شوند، نیاز به مراقبت های بیشتری دارند از این رو برای طی مراحل درمانی در بیمارستان بستری می شوند.

رسولی گفت: با توجه به آمارهای جدید و افزایش صف انتظار شیمی درمانی به ۳۰ بیمار، پزشکان و پرستاران این مجموعه به منظور کاهش صف انتظار، تصمیم به اضافه کاری به صورت داوطلبانه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هدف از انجام این حرکت داوطلبانه کمک به خانواده‌های بیماران برای رها شدن از دغدغه فکری نوبت شیمی درمانی و استرس ناشی از آن است. 

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان کودکان تبریز با اشاره به ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابه فوق تخصصی مردانی آذر برای کودکان گفت: با راه اندازی بخش خون و هماتولوژی و انکولوژی در این بیمارستان، بیماران دیگر دغدغه صف انتظار برای شیمی درمانی را نخواهند داشت.

مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال زیر ۱۴ سال در شمال غرب کشور فعالیت می کند. 
بخش های مختلف جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ICU مراقبت های ویژه نوزادان و اطفال، داخلی، گوارش، کلیه، ارولوژی، بخش های عفونی، نوزادان، انکولوژی (خون)، آلرژی، غدد و داخلی قلب و عروق در این بیمارستان فعال است. 
درمانگاه های تخصصی هموفیلی، تالاسمی و شیمی درمانی و درمانگاه های فوق تخصصی در این مرکز دایر است. 

بخش خون و انکولوژی بیمارستان کودکان تبریز با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هزینه ای در حدود ۱۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۴ احداث و تجهیز شده است. 
استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و ۷۲۴هزار و ۶۲۰ نفر جمعیت، از استان های پرجمعیت ناحیه شمال غرب ایران است. 

۶۱۲۰/۵۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استرس بیمارستان شیمی قلب کودکان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند