Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با هشدار نسبت به اقدامات ایذایی دشمنان گفت: خواب‌هایی که برای عراق، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان می‌دیدند به میلشان تعبیر نشده است. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم محمدغفاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است و با موفقیت‌های روز به روز که در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی پیش می‌آید وسیله یأس دشمنان فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان همواره دست به کارهای ایذایی می‌زنند اما برای خودشان هم جز حسرت چیزی باقی نمی‌ماند که با 7 تریلیون دلار هزینه در غرب آسیا باید دست خالی برگردند و آن خواب‌هایی که برای عراق، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان می‌دیدند به میلشان تعبیر نشده است.

فارس| ارتش ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است؛ تجربه پیشکسوتان به نسل جوان منتقل شودبجنورد| اتحاد تمام نیروهای مسلح «عامل برتری ایران» در دفاع‌مقدس؛ ارتش ایران در منطقه حرف اول را می‌زند+فیلماردبیل|آیت‌الله عاملی: ارتش ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده‌ است وی افزود: امروز شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که برای آمریکا، انگلیس و باقی کشورهایی که سرآمدشان صهیونیست است جز شکست چیز دیگری باقی نمی‌ماند. آن‌ها می‌خواستند به عنوان معامله قرن، کار فلسطین را تمام شده القا کنند اما برعکس شد و کار فلسطین تازه شروع شده ‌و می‌خواستند لبنان را با تهدید و ترور بترسانند اما نتیجه معکوس داد و آنکه امروز شدیداً در هراس به سر می‌برد نیروی اشغالگر قدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: با همه خباثت‌ها و کارهای ایذایی که دشمنان انجام می‌دهند هر روز در هر کجا که بتوانند بحران ایجاد می‌کنند اما رسوا هستند و آنچه خواهد ماند کلمه طیبه است.

عبادی خطاب به حضار تصریح کرد: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که شما با یک واسطه، لشکر حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) هستید.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این بیانیه با تاکید بر اینکه مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی محسوب می شود آمده است:
حجاب پرچم فرهنگ قرآن کریم و ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است. 

در عصر حاضر مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی بوده و طرح های شکست خورده ای نظیر چهارشنبه های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی های یواشکی هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

پروژه های برنامه ریزی شده توسط افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن، زندگی و آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

در این برهه از زمان از آنجا که مهمتر از میدان حقیقی، فضای مجازی افسارگسیخته و بی حساب و کتاب آن خصوصا در ایسنتاگرام، محل هجمه دشمنان نظام و انقلاب شده است، مطالبه برخورد داریم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله که  فرموده اند: "بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است" ، انجام کارهای ایجابی همچون نشست ها، همایش ها و تالیف از برنامه های همه ارگان ها در خصوص مساله حجاب و عفاف باشد.

امروز حضور مومنانه و مجاهدانه نیرو‌های مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارآمد بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی می شوند، قابل تقدیر و سپاس است.   

بدین وسیله، ما ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت استان گلستان، عملکرد شجاعانه نیرو‌های خدوم فراجا را ارج نهاده و از مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه‌های خود را آماج و سپر تیر‌های منافقان داخلی و دشمنان خارجی و ایادی آنها کرده اند تقدیر و تشکر می‌ کنیم.
از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم  توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می‌نماییم و از متولیان دستگاه‌های فرهنگی بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش می خواهیم فعالیت های فرهنگی، توجیهی و اقناعی خود را در درباره عفاف و حجاب بیشتر و فراگیر کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • لشکریان غیبی خدا در مبارزه با دشمنان
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور