Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: از وزیر ورزش خواهش کردم با استعفایم موافقت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایرج عرب بعد از معرفی محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به جای وی گفت: من قبلا استعفایم را تکذیب نکرده بودم. استعفای من باز بود که وزیر ورزش آنرا نمی پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از وزیر خواهش کردم که به خاطر مشکلات شخصی با استعفایم موافقت کند که در نهایت این اتفاق افتاد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره میزان بدهی این باشگاه تاکید کرد: برای گرفتن مجوز حضور در لیگ برتر باید مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می کردیم که این مشکل حل شد. داریم کارهای مجوز حرفه ای آسیا را هم انجام می دهیم. از روز گذشته نزدیک به ۳۰۰ صفحه مدرک و سند را امضا کرده ام! بدهی در پرسپولیس تمامی ندارد. سعی بر این بود که بدهی و تعهدات کمتری بماند. هر زمان و هر دوره ای که باشد تعهداتی هست که به مدیران بعدی منتقل می شود.

عرب با بیان اینکه وجود این بدهی ها طبیعی است، در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای مشخص شدن میزان دقیق بدهی یادآور شد: نمی دانم چقدر بدهی داریم. بحث بدهی با تعهد جدا است و فکر می کنم شما این دو بحث را با هم مختلط کرده اید.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس به بازیکنان خودش هم بدهی دارد؟ گفت: در یک ماه اخیر پرداختی های خیلی خوبی به بازیکنانمان داشتیم و بیشتر بدهی های قبلی را پرداخت کردیم. بالای ۸۰، ۹۰ درصد بدهی را دادیم و حتی با بعضی ها تسویه حساب کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایرج عرب باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی در ادامه گفت: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم. امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خاندوزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسون اقتصادی و دیگر کمیسیون‌های مجلس برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در موضوع سیاسیت‌های ارزی صورت پذیرد.

وی در انتها تصریح کرد: انشالله امروز دومین جلسه همگرایی برای سیاست ارزی برگزار خواهد شد و تصمیمات آن برای شما تشریح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!