Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همایش کانون پزشکان خانه موسیقی به‌مناسبت روز پزشک روز چهارشنبه 6 شهریور ماه ساعت 18 در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. این برنامه با اجراهای موسیقی و شعر خوانی جمعی از پزشکان هنرمند همراه است.
در این برنامه جمعی از پزشکان هنرمند به اجرای موسیقی در سبک‌های مختلف می‌پردازند و بخشی از برنامه هم به شعر خوانی پزشکان و همچنین پخش کلیپ اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانون پزشکان خانه موسیقی از پزشکان آشنا و علاقه‌مند به موسیقی تشکیل شده و هر ساله به مناسبت روز پزشک به همت این کانون و همکاری خانه موسیقی همایش سالیانه کانون برگزار می شود.
این برنامه روز چهارشنبه، 6 شهریور ماه از ساعت 18 در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی برگزار می گردد و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود