Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خیریانپور روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در نظام جمهوری سلامی ایران مسئولان خادم مردم هستند ، اظهار داشت: هفته دولت نه تنها فرصتی برای بیان خدمات دولت است، بلکه  ارائه گزارش خدمت به مردم نیز می باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید همواره سعی کرده با برنامه ریزی دقیق و ابلاغ آن به دستگاه ها و مردم تحریم را به فرصت تبدیل کند، افزود: برغم تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی و مشکلات ایجاد شده برای کشور، شاهد این هستیم که در هفته دولت مازندران میزبان بهره برداری از ٩٧٢ پروژه عمرانی ، خدماتی و تولیدی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه عزم مجموعه خدمت گزاران مردم بر این است که برای حداکثر بهره برداری از فرصت تحریم در راستای اعتلای تولید همه جانبه استان گام بردارد، افزود: افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی با چنین شرایطی نشان دهنده این است که چنانچه چیزی را بخواهیم حتما دست خواهیم یافت.

خیریانپور با بیان اینکه دولت در سالهای اخیر زیرساخت های استقرار و دسترسی به فناوری های نوین را در تمام کشور به خصوص استان مازندران فراهم ساخته است، گفت: یکی از برنامه های اجرایی دولت الکترونیک و هوشمند سازی ادارات است که موجب تقلیل هزینه و صرفه جویی در وقت مردم شده است.
وی افزود: اینکه امروز مازندران بعد از استان تهران از لحاظ زیر ساخت های ارتباطی رتبه دوم کشور را دارد نشان دهنده اهمیت دولت و همچنین مسئولان استان به تسهیل ارتباطات برای مردم است.

معاون استاندار مازندران کشاورزی را نیز یکی از ظرفیت های مهم استان دانست و افزود: خوشبختانه در زمینه کشاورزی به عنوان یکی از سیاست های مهم استانی فعالیت های خوبی صورت گرفته و امروز نه تنها شاهد تجهیز و نوسازی اراضی  و همچنین برقدار کردن چاه های کشاورزی در بیشتر مناطق استان هستیم، بلکه با فراهم آوردن کشت متنوع و مکانیزه کردن کشاورزی مازندران به مرحله صادرات نیز دست یافته ایم.

خیریانپور توبید سالانه ٧ میلیون تن محصولات کشاورزی رایکی از بزرگ ترین دستاوردهای دولت و استان در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت : تولید سالانه یک میلیون تن از مرغوب ترین برنج های جهان و تامین ۴۰ درصد از نیازهای برنج کشور دستاورد مطلوبی به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه ما در ١٤ محصول رتبه اول را در کشور داریم افزود: این نشان دهنده این است که استان مازندران می تواند کارکرد خود را به یک کارکرد فرا کشوری تبدیل کند.

معاون استاندار مازندرن به سفر معاون استاندار ساراتف روسیه به مازندران اشاره کرد و گفت : روسیه تمایل زیادی به واردات محصولات کشوری مازندران دارد و برای این مهم باید در راستای بهبود و بهینه سازی و برندسازی محصولات کشاورزی و دامی قدم بر داریم و پایانه های صادراتی راه اندازی کنیم.

خیریانپور همچنین به ظرفیت های متفاوت مازندران در بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگزی اشاره کرد و گفت : مازندران دارای ٨٣٠ آب بندان است که کاربرد ٣ منظوره در تامین آب زراعی ، محیط زیست و گردشگری دارد.

وی تاکید کرد: برنامه ما این است که حداکثر استفاده را در بخش های گردشگری و کشاورزی با رعایت نکات محیط زیستی برای رونق و توسعه استان انجام دهیم و در این راستا برنامه های جدی در دست داریم.
٩٩١٩/۱۸۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برنج دولت الکترونیک روسیه صرفه جویی واردات قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند

مسئول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران بیمه زراعت برنج شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامرضا رعیت‌پناه، امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برنج‌کاری این استان اظهار کرد: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار شده است.

وی با بیان اینکه برای سال زراعی جاری ۱۴۰ هزار هکتار خزانه‌گیری شد، افزود: طبق پیش‌بینی امسال سطح ابلاغی برنج در اراضی زراعی مازندران ۲۱۵ هزار هکتار است.

مسئول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ۱۷۸ بانک نشا برنج در استان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۵۶ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

رعیت‌پناه از بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد.

مسؤول تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ذخیره‌سازی آب سدها و آببندان‌های این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان ذخیره آب سدهای استان ۲۳۷ میلیون متر مکعب و آببندان‌ها ۳۷۹ میلیون متر مکعب است.

کد خبر 744806

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • آغاز برداشت توت فرنگی در مازندران
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد
  • کمترین داده‌‌های آماری مازندران در بخش کشاورزی است
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند
  • تداوم توسعه منطقه آزاد ماکو با تحقق وعده‌هایی از جنس عمران و آبادانی در سال ۱۴۰۳
  • خطر زلزله بیخ گوشمان است/ اختصاص نیمی از بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی