Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@00:34:09 GMT

◄ اهمیت بسته‌بندی در اسباب کشی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۴۳۷۲

◄ اهمیت بسته‌بندی در اسباب کشی

تین‌نیوز | 

امروزه باربری در جهان توسط شرکت‌ها و موسساتی صورت می‌گیرد که خدماتی چون بسته‌بندی و یا فریت‌بار و حمل و ارسال بار از نقطه‌ای به نقطه دیگری را انجام می‌دهند. این خدمات به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

باربری زمینی باربری هوایی باربری دریایی

به گزارش تین نیوز، خدمات اسباب‌کشی و اتوبار در زمره دسته اول قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اثاث‌کشی و حمل بار در تهران، شرکت‌های باربری تهران و یا اتوبار تهران گفته می‌شود. این شرکت‌ها کلیه خدماتی را که شما هنگام اسباب‌کشی نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهند.

خدمات باربری و اسباب‌کشی:

شرکت‌های باربری یا اتوبار در تهران و هم‌چنین شهرهای دیگر کشورمان، خدمات متعددی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. از جمله:

اعزام کارگران (به همراه خودروهای باربری) ارائه خدمات بسته‌بندی اثاثیه منزل حمل و جابه‌جایی بار مشتریان به مقصد (در داخل تهران و یا شهرستان‌ها)

هر یک از این مراحل به نوبه خود اهمیت زیادی دارد. برای مثال مردم انتظار دارند که شرکت‌های ارائه کننده خدمات باربری ، جهت اسباب‌کشی کارگرانی حرفه‌ای و دارای توان فیزیکی بالا (جهت بلندکردن و جابه‌جایی اجسام سنگین مانند یخچال فریزر، ماشین‌لباسشویی و...) به منزل یا محل کار آن‌ها اعزام کنند.

به همین جهت می‌توان گفت که امروزه کیفیت اسباب‌کشی و خدمات باربری وابسته به شرایط زیر است:

کیفیت بسته‌بندی اثاثیه توانایی و مهارت‌های کارگران خودروهای باربری زمان‌بندی و مدیریت امور اسباب‌کشی داشتن شعب مختلف در تهران

این چهار عامل مستقیما در کیفیت خدمات شرکت‌های اتوبار و باربری تهران تاثیرگذار هستند. ولی همه این معیارها در کنار هم اهمیت دارند و هرگاه خللی در هر کدام ایجاد شود، می‌تواند منجر به نارضایتی مشتریان آن‌ها بشود. به‌طوری که برای مثال در صورتی که یک شرکت باربری، زمان‌بندی صحیحی جهت ارائه خدمات اثاث‌کشی به مشتریان خود داشته باشد و دقیقا در زمان تعیین شده کارگران را به محل اعزام کند و آن‌ها نیز کار بسته‌بندی اثاثیه را به دقت انجام دهند ولی توان بلند کردن و حمل برخی از اشیاء سنگین را نداشته باشند و یا این کار را به سختی انجام دهند و هنگام بلندکردن وسایل به در و دیوار آسیب بزنند، این مسئله می‌تواند موجب نارضایتی مشتریان شود.

و یا مثال دیگر در این زمینه این‌که ممکن است منزل شما در شمال تهران باشد و به‌جای تماس با شرکت‌های فعال در باربری شمال تهران، بخواهید با شرکتی که فقط در مناطق غربی یا شرق تهران فعالیت دارد، تماس گرفته وجهت خدمات باربری از آن‌ها یاری بخواهید. در این صورت زمان‌بندی کار جهت اعزام کارگران به محل شما ممکن است کمی با تاخیر انجام شود (به دلیل ترافیک شهری و مسافت). در صورتی که امروزه بسیاری از شرکت‌های معتبر باربری و اتوبار تهران جهت پاسخگویی هرچه سریع‌تر به مشتریان خود دارای شعب مختلفی در سراسر تهران هستند.

اهمیت کیفیت بسته‌بندی:

اما یکی از مهم‌ترین نکات در کیفیت خدمات باربری و اسباب‌کشی، کیفیت بسته‌بندی است. بسته‌بندی اهمیت زیادی در اثاث‌کشی و حمل بار دارد. این امر نه تنها در مورد اسباب‌کشی در تهران بلکه در موارد دیگری مانند اثاث‌کشی و حمل بار به شهرستان‌ها و یا خارج از کشور نیز صدق می‌کند.

البته همان‌طور که می‌دانید امروزه بسته‌بندی علاوه بر اسباب‌کشی در موارد متعدد دیگری نیز استفاده می‌شود از جمله بسته‌بندی کالاها و یا محصولات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی. همین امر نشان‌دهنده اهمیت بالای این پروسه در دنیای امروز است.

اما در زمینه بسته‌بندی اثاثیه که پیش از اسباب‌کشی انجام می‌شود، اهمیت این امر به اندازه‌ای است که برخی از افراد صاحب تجربه در این زمینه اعتقاد دارند که دست کم نیمی از ارزش و اعتبار یک شرکت باربری، به نحوه خدمات بسته‌بندی آن باز می‌گردد. البته امروزه بسیاری از شرکت‌های اتوبار و خدمات باربری نیز با اطلاع از این مسئله مهم، دست به اقداماتی زده‌اند و حتی به کارگران خود آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه کرده‌اند تا بتوانند به‌صورت حرفه‌ای از عهده این امر برآیند.

نحوه بسته‌بندی اثاثیه در اسباب‌کشی:

حال به این نکته می‌رسیم که با این تفاصیل، چگونه می‌توان به‌طور دقیق و کاملا موفقیت‌آمیز، وسایل و اثاثیه منزل و یا محل کار را بسته‌بندی کرد؟ این مسئله نیز بستگی به موارد مختلفی دارد از جمله:

نوع و کیفیت کارتن، جعبه و سایر لوازم مورد استفاده جهت بسته‌بندی مهارت و تجربه کارگران

هرچه کارگران باربری، دارای تجربه بیش‌تر و مهارت‌های بالاتری باشند، طبیعتا با سرعت و دقت بیش‌تری اقدام به بسته‌بندی و جابه‌جایی اثاثیه می‌زنند. اما در این میان، استفاده از کارتن‌های چندلایه مخصوص اسباب‌کشی و لوازم دیگری مانند برچسب (جهت نوشتن محتویات کارتن‌ها)، چسب‌های نواری محکم (جهت بستن درب کارتن‌ها)، استرچ رپ (لایه‌های کاور پلاستیکی محافظ) و یا بابل رپ (نایلون‌های حباب‌دار ضدضربه) نیز اهمیت زیادی دارد. به‌خصوص جهت حفظ ایمنی وسایل شکستنی (مانند قاب عکس، بشقاب و ظروف مختلف کریستال و چینی). از این‌رو هرچه بسته‌بندی دقیق‌تر و بهتر صورت گیرد، در نهایت اسباب‌کشی شما آسان‌تر و بهتر انجام خواهد شد.

طبق تحقیقات یکی از موفق‌ترین و بهترین شرکت‌های باربری تهران که در طول سال‌های گذشته در زمینه بسته‌بندی برای اسباب‌کشی، موفقیت‌های زیادی داشته و در این زمینه خدماتی عالی و درجه یک را به مشتریان خود ارائه کرده است، شرکت شمال بار است که با در اختیار داشتن پرسنل حرفه‌ای و استفاده از بهترین لوازم جهت اثاث‌کشی و جابه‌جایی بار مشتریان خود توانسته خدمات بسیار مناسبی را در تهران و حومه ارائه دهد.

تماس با شرکت باربری شمال بار:

آدرس دفتر مرکزی: تهران - خیابان دولت - بلوار کاوه - نبش کوچه آفرین - پلاک ۸

شماره تماس (بدون پیش شماره): 1717   

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اسباب کشی اهمیت بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس نرخنامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۰ عددی ۶۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۹ عددی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

کد خبر 6086387

دیگر خبرها

  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • انقلاب در بسته‌بندی‌های آمازون
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • بسته بندی نامناسب کالا سبب تولید پسماند می‌شود
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد