Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این طرح شامل رفع نواقص در حوزه‌های نیروی انسانی، تجهیزاتی و عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در مراسم بزرگداشت روز پزشک که در اداره بهداشت و درمان نزاجا برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: در غیاب امامان معصوم (ع)، ولایت فقیه همان صراط مستقیم است؛ ما امروز از این نعمت برخوردار هستیم که در مقابل این نعمت باید شکرگزاری کرد و شکرگزاری اطاعت کردن و درست کارکردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ارتباط بین علم پزشکی و خداشناسی گفت: علم پزشکی، علم خداشناسی است و هنگامی که یک پزشک به ظرافت و پیچیدگی جوارح انسان می‌نگرد، بیش از پیش به عظمت خداوند پی می‌برد.

 

امیر حیدری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در ارتش تصریح کرد: امروز مهمترین مسأله، بحث نیروی انسانی است که ما باید با نگاهی همراه با تکریم به آن بنگریم؛ چنانچه اگر موفقیتی در امر پزشکی نزاجا اتفاق افتاده، مرهون عملکرد نیروی انسانی است.

 

او افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، پزشکان و کارکنان درمانی و امدادی دوشادوش رزمندگان در خطوط مقدم مناطق عملیاتی انجام وظیفه کردند و خالق حماسه‌های بزرگی شدند و امروز نیز جامعه پزشکی نیرو‌های مسلح جامعه‌ای سرفراز است.

 

فرمانده نزاجا با اشاره به دستاورد‌های اخیر حوزه درمانی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما در حوزه بهداشت و درمان نیروی زمینی سه تحول اساسی را در قالب طرح حضرت زینب کبری (س) برنامه ریزی کردیم که شامل رفع نواقص در حوزه‌های نیروی انسانی، تجهیزاتی و عمرانی است.

 

او ادامه داد: در قالب رفع نواقص حوزه نیروی انسانی با آموزش‌ها و گسترش طب رزم طی سال‌های اخیر از بحران‌های طبیعی که کشور را فرا گرفته بود، سربلند بیرون آمدیم و توانستیم با حضور به‌موقع و امدادرسانی بی‌دریغ در مناطق بحران‌زده از پیشرفت بحران پیشگیری کنیم به طوری که فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نیروی زمینی ارتش را به دلیل امدادرسانی و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق بحران‌زده مورد تفقد قرار دادند و از عملکرد ارتش ابراز رضایت و خرسندی کردند.

 

امیر حیدری بیان کرد: در حوزه تجهیزاتی و عمرانی بسیاری از بیمارستان‌ها به تجهیزات مدرن و کارآمد مجهز شده و با کارشناسی‌های به عمل آمده در حوزه عمرانی نیز تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نزاجا بازسازی شده و یا در حال ساخت و نوسازی است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت خبرگزاری شبستان روز جهانی مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه مجلس ماه محرم شیراز امیر حیدری نیروی زمینی ارتش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی ، با حضور سید ابراهیم رئیسی ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896177

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • رژه روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"