Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: این زمین‌ها در قالب صد و ۶۲ قطعه زمین مسکونی روستایی به زوج‌های جوان و افراد فاقد زمین برای ساخت مسکن واگذار شد.


محمدتقی زمانی‌نژاد امروز در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی احداثی در روستای ایمر تور ملا افزود: ۱۰ هزارو ۳۰۰ واحد مسکونی تعمیراتی سیل زده با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان و ۲۰۰ واحد مسکونی احداثی نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان تا پایان هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته زمانی‌نژاد، ۳۳ طرح هادی روستایی هم با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان افتتاح می‌شود.


ولی الله رضایی رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت بهره برداری از ۱۳ طرح  مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری‌ها با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال آغاز شد.


انتهای پیام / فا


بیش از ۵۶ هزار مترمربع زمین به زوج‌های جوان واگذار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است

سه‌هزارمین واحد مسکن روستایی شهرستان بوشهر از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ویژه مددجویان با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی، راه و شهرسازی و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افتتاح شد.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مورد توجه و تاکید قرار دارد و مدیریت استان در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته است.

احمد محمدی زاده افزود: تامین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است و امروز سه‌هزارمین واحد مسکونی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در این آیین با اشاره به اینکه واگذاری زمین مسکونی به مددجویان نهاد‌های حمایتی و محرومین در اولویت است، اظهار داشت: بیش از ۲۵۰۰ زمین در روستا‌ها و شهر‌های استان بوشهر برای ساخت مسکن مددجویان آماده واگذاری است.

محمد هادی رستمیان با قدردانی از نهاد‌های انقلاب اسلامی از جمله سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان در تأمین زمین و مسکن مددجویان و محرومین استان بوشهر اضافه کرد: تلاش می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی، مسکن خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و محرومین ساخته و جشن خانه‌دار شدن این افراد برگزار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر هم با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰۰ قطعه زمین مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر واگذار شده است گفت: در این راستا ۵۸۰ قطعه زمین هم به مددجویان بهزیستی برای ساخت مسکن تحویل شده است.

سید محمود دستغیبی بیان کرد: در واگذاری زمین در شهر‌های استان بوشهر هیچ مشکلی وجود ندارد و با کمترین قیمت به جامعه هدف تحویل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی