Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@12:29:29 GMT

◄ باید و نبایدهای اسباب‌کشی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۶۱۶۱

◄ باید و نبایدهای اسباب‌کشی

تین‌نیوز | 

اسباب‌کشی مانند هر کار دیگری اصول خاص خود را دارد و نیازهای خود را می طلبد. برای مثال اگر می‌خواهید که وسایل و اثاثیه شما در طول مسیر حمل و نقل آسیب نبینند، باید به نکات بسته‌بندی اثاثیه منزل کاملا توجه کنید و آن‌ها را بکار گیرید.

به گزارش تین نیوز، هم‌چنین به نحوه عملکرد و میزان اعتبار شرکت ارائه‌دهنده خدمات باربری مورد نظر خود که می خواهید با آن‌ها جهت اسباب‌کشی و حمل بار قرارداد ببندید، نیز باید توجه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما در اینترنت مطالبی را درباره این‌که برخی از مشتریان شرکت‌های خدمات اسباب‌کشی از عملکرد این شرکت‌ها راضی بوده‌اند یا خیر، مطالبی را خوانده‌اید. مسلما هیچ‌کس دوست ندارد که در هنگام اثاث‌کشی، وسایل و لوازم منزل و یا دستگاه‌ها و لوازم محل کارش کوچک‌ترین آسیبی ببینند. به‌ویژه برخی از اشیاء قدیمی، یادگاری‌های خانوادگی و یا وسایل شکستنی که در بسته‌بندی و حمل آن‌ها باید کاملا احتیاط کرد و نکات لازم در رابطه با ایمنی آن‌ها را بکار برد.

از آنجایی امروزه که اثاث‌کشی و حمل و نقل بار برای بسیاری از خانواده‌‌ها و هم‌چنین صاحبان مشاغل اهمیت دارد و در بسیاری از موارد این افراد نگران ایمنی و حفظ وسایل و اثاثیه خود در طول جابه‌جایی هستند، نکات مهمی را در این زمینه جهت آشنایی شما گردآوری کردیم که امیدواریم با مطالعه هرچه بیش‌تر و در نظر گرفتن این نکات، بتوانید اسباب‌کشی آسان و موفقی در پیش داشته باشید و یا اگر خود شما قصد اثاث‌کشی ندارید، ولی فردی از دوستان، بستگان و یا همکاران شما قصد انجام چنین کاری را دارد، با کمک مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم بتوانید آن‌ها را به بهترین نحو ممکن، راهنمایی و به آن‌ها کمک کنید:

باید و نبایدهای اسباب‌کشی:

توصیه می‌کنیم که به نکات زیر توجه کنید و دستورالعمل‌های ذکر شده را حتما بکار ببرید:

- رزرو خدمات باربری تهران:

بعضی از افراد تصور می‌کنند که اسباب‌کشی، صرفا جابه‌جا کردن اشیاء و وسایل از مکانی به مکان دیگر است. در صورتی که اسباب‌کشی و باربری اصول و روش‌های خاصی دارد. به‌ویژه بسته‌بندی و یا حمل اشیاء سنگین (وسایلی مانند یخچال فریزرهای دوقلو یا ساید بای ساید و یا ماشین‌لباسشویی، میزهای غذاخوری بزرگ و ...) که جابه‌جا کردن و حمل و نقل آن‌ها نیازمند استفاده از افراد باتجربه و ماهر است.

از این رو کارگران باربری که از طرف شرکت‌های اتوبار به منزل و یا دفتر کار شما جهت اسباب‌کشی اعزام می‌شوند دارای مهارت و تجربه کافی جهت جابه‌جایی و بسته‌بندی لوازم و اثاثیه گوناگون هستند، بنابراین توصیه می‌کنیم که خود شخصا جهت اثاث‌کشی و انتقال اثاثیه، اقدام نکنید و این کار را بر عهده شرکت‌های باربری بگذارید.

- انتخاب بهترین شرکت باربری جهت اسباب‌کشی:

در حال حاضر شرکت‌های متعددی در زمینه خدمات اتوبار و اسباب‌کشی در تهران و شهرستان‌های کشورمان فعالیت دارند. اما هر شرکتی که در زمینه باربری در تهران (و یا شهرهای دیگر کشورمان) فعالیت دارد، ممکن است به‌خوبی پاسخگوی نیازهای شما در زمینه اسباب‌کشی نباشد و حتی به وسایل شما خسارت وارد شود.

شرکت‌های معتبر باربری و خدمات اتوبار تهران، در برابر مشتریان خود مسئولیت دارند، حداقل دارای وب‌سایتی در فضای مجازی هستند، خدمات منظمی انجام می‌دهند، پرسنل حرفه‌ای و خودروهای مجهز باربری در اختیار دارند و خدماتی مانند بسته‌بندی را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند.

- رزرو خدمات اسباب‌کشی در زمان مناسب:

بهتر است حتی برای تعیین زمانی که می‌خواهید اقدام به اثاث‌کشی کنید نیز دقت کنید چرا که ممکن است برخی ایام هزینه‌های اتوبار و باربری بیش‌تر باشد و برعکس در برخی ایام ارزان‌تر. هم‌چنین مسائلی مانند ترافیک را نیز بهتر است در نظر گرفته شوند (به‌خصوص اگر مسافت بین مبداء اسباب‌کشی تا مقصد، نسبتا طولانی است)

- آمادگی‌های لازم در روز اسباب‌کشی:

قبل از اینکه روز اسباب‌کشی فرا برسد، باید خود و دیگران (اعضای خانواده و یا همکاران) را کاملا آماده کنید. به این معنی که از قبل همه چیز باید به‌صورت اصولی آماده باشد. سعی کنید هر دو مکان (مبداء اسباب‌کشی و هم‌چنین مقصد) را به دقت تمیز و پاکیزه نگاه دارید و وسایل را در منزل و محل کار جهت بسته‌بندی کاملا آماده کنید. یخچال فریزر را به دقت تخلیه کنید. هم‌چنین وسایل هر یک از بخش‌های منزل و یا دفتر کار شما باید در گوشه‌ای قرار داده شوند تا روزی که کارگران باربری به آن‌جا می‌آیند، بتوانند به‌سرعت اقدام به بسته‌بندی وسایل شما کنند.

در این میان بهتر است لوازم و وسایل‌شکستنی و یا یادگاری‌های قدیمی که برای شما ارزش زیادی دارند، در بخش‌های مشخصی از منزل قرار داده شوند. به این ترتیب کار کارگران نیز آسان‌تر شده و سریع‌تر می‌توانند وسایل را دسته‌بندی و بسته‌بندی کنند.

- بسته‌بندی را به شرکت‌های باربری بسپارید:

ممکن است تصور کنید که بسته‌بندی اثاثیه، کار چندان سختی نیست و به‌راحتی می‌توان این کار را انجام داد. اما توجه داشته باشید که هرچند بیش‌تر شرکت‌های خدمات باربری و اتوبار در تهران، حتی وسایل بسته‌بندی شده را نیز حمل می‌کنند، اما اگر می‌خواهید آسیب یا خسارتی به وسایل و اثاثیه شما وارد نشود، بهتر است این کار را به کارکنان آن‌ها بسپارید. یعنی به قول قدیمی‌ها: «کار را به کاردان بسپارید.» به این ترتیب کارگران این شرکت‌ها به‌آسانی بسته‌بندی وسایل و اثاثیه شما را انجام می‌دهند و دیگر جای نگرانی نخواهد بود. توجه داشته باشید که بسته‌بندی برخی از وسایل مانند لوستر، پیانو، برخی از لوازم شکستنی و حساس و موارد مشابه دیگر تنها از عهده افراد حرفه‌ای و صاحب تجربه ساخته است. بنابراین توصیه می‌کنیم که خود شخصا جهت بسته‌بندی وسایل و اثاثیه اقدام نکنید.

- مشخص کردن محتویات هر کارتن بسته‌بندی:

یکی از نکات مهم در اسباب‌کشی این است که جهت سهولت بیش‌تر کار (به‌خصوص جهت افزایش سرعت چیدمان وسایل و اثاثیه در  محل جدید) بهتر است نوع محتویات هر کارتن و یا جعبه مشخص شود. به این منظور می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

استفاده از برچسب (لیبل) بر روی کارتن استفاده از یک ماژیک

هر یک از این دو روش می‌توانند به شما کمک کنند که محتویات بسته‌بندی شده را مشخص کنید. بهتر است به این منظور از روش اول یعنی چسباندن برچسب بر روی کارتن‌ها، استفاده کنید ولی در صورتی که برچسب به‌اندازه کافی در اختیار ندارید، گاهی نوشتن بر روی کارتن‌ها با ماژیک نیز می‌تواند به شما کمک کند. به این منظور می‌توانید از عناوینی مانند وسایل آشپزخانه، کتاب، شکستنی، اتاق خواب و... استفاده کنید. حتی برای تنوع بیش‌تر می‌توانید از برچسب‌های مختلف و یا ماژیک‌هایی با رنگ‌های مختلف (در صورت امکان) استفاده کنید.

- حجم وسایل و لوازم خود را در نظر بگیرید:

هنگام دریافت مشاوره از شرکت‌های باربری، حتما به آن‌ها در مورد حجم وسایل و لوازمی که می‌خواهید به مقصد حمل کنید، اطلاع دهید. گاهی نیاز به استفاده خودروهای بزرگ باربری نیست و برای وسایل و لوازم کم حجم، به‌راحتی می‌توان اقدام به تماس و سفارش وانت بار تلفنی کرد. گاهی یک وانت بار می‌تواند مقدار وسایلی را به‌آسانی به مقصد برساند. البته این مسئله موجب کاهش هزینه‌های باربری نیز برای اشخاص حقیقی و حقوقی که وسایل بسیار کمی دارند نیز می‌شود.

- همکاری با کارگران:

سعی کنید که تا حد امکان با کارگران باربری همکاری کنید و آن‌ها را به درستی جهت بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایل راهنمایی کنید.

تجربه همکاران ما در طول سال‌های گذشته ثابت کرده است که شرکت‌هایی در زمینه ارائه خدمات به مردم، موفق‌تر هستند که کیفیت بالاتر و عملکرد موفق‌تری داشته و به خواسته‌های مشتریان خود احترام بگذارند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت باربری اهورابار تهران است که طبق تحقیقات  خدمات این شرکت دارای کیفیت بسیار مناسب و قیمت‌های مقرون به‌صرفه‌ای است. می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان اهورا بار تماس حاصل نمایید.

تماس با شرکت اتوبار اهورابار:

آدرس: (دفتر مرکزی) تهران - سعادت آباد - میدان کاج - خیابان یکم

تلفن:  22874635  

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اسباب کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار افندیزاده با تاکید بر ضرورت برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل پایتخت افزود: با توجه به اثرگذاری ویژه این طرح بر وضعیت و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در سطح شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسین مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز ما است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از فراخوان دو فقره آگهی استعلام ارزیابی فنی و مالی در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه، ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در روزنامه همشهری خبر داد و گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

افندیزاده افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بطور کامل بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد مورد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

افندیزاده با اشاره به اثرات ترافیکی، زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت، تصریح کرد: بررسی پدافند غیرعامل جهت جانمایی و استقرار ایستگاه‌های شارژ و تدوین مدل قیمت‌گذاری و هزینه شارژ وسایل نقلیه، سایر موضوعاتی هستند که در این طرح به صورت همه‌جانبه و از زوایای مختلف مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران گفت: براساس قانون هوای پاک، شهرداری تهران نسبت به حل مشکل آلودگی هوا دارای مسئولیت‌ها و وظایفی است که در راستای تحقق آن باید اقدام‌های لازم را انجام دهد.

افندیزاده گفت: در همین راستا مدیریت شهری با انعقاد قرارداد‌هایی در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی برقی (اتوبوس و تاکسی برقی) با سرمایه‌گذار چینی، تلاش کرده تا هر چه زودتر موضوع کمبود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را حل کند و با برقی‌سازی ناوگان، میزان آلودگی هوای تهران را کاهش دهد.

افندیزاده افزود: در بازه زمانی مشخصی، ۲۵ هزار دستگاه سدان، ۲۵۰۰ دستگاه خودروی SUV و ۱۰ هزار دستگاه وَن به حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران وارد می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران، ورود خودرو‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، علاوه بر تغییر مبلمان شهری و ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان، موجب انتقال تکنولوژی تولید نیز خواهد شد که تأثیر بسزایی در سرعت تولید خودرو و به‌روزرسانی صنعت خودرو دارد و علاوه بر آن، در کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوای ناشی از آن نیز بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان