Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، ادعای عجیب دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان مبنی بر اینکه از لحاظ خونی، آلمانی است و به زودی به این کشور سفر می‌کند، سبب شد تا صدر اعظم آلمان نیز نتواند جلوه خنده خود را بگیرد.

دونالد ترامپ دیروز در نشست گروه هفت در بیاریتز فرانسه در دیدار با آنگلا مرکل در ادعایی عجیب و خنده‌دار گفت: ما به آنجا (آلمان) خواهیم رفت و از این دعوت مفتخریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این (دیدار) به زودی انجام شود. من خون آلمانی دارم.

اما ادعای ترامپ مبنی بر اینکه خون آلمانی در رگ‌هایش جاری است، سبب واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد. کاربری با اشاره به ادعای عجیب ترامپ نوشت: «ترامپ: گفته خون آلمانی دارم مرکل: صدای بلند خنده»

همچنین کاربر دیگری با اشاره به ادعای خنده دار ترامپ، در برابر واکنش مرکل، چند ایموجی خنده منتشر کرد.


کاربر دیگری نیز با اشاره به خنده آنگلا مرکل، نوشت: نمی‌توان از تماشای واکنش آنگلا (مرکل) دست کشید.

یکی دیگر از کاربران نیز با هشتگ (TrumpNotWelcome#) (ترامپ، مورد استقبال قرار نمی‌گیری)، تصویری از مرکل در حال خندیدن با این پیام منتشر کرد: «او گفت من فردی برگزیده هستم.»

گفتنی است ترامپ پیشتر نیز ادعاهای مشابهی را در این خصوص مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 847070 منبع: ایرنا برچسب‌ها ناصر کنعانی اردن وزارت امور خارجه کویت خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟