Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، با هدف حمایت از توانمندسازی زنان و با رویکرد کارآفرینی اجتماعی به منظورعرضه پوشاک، کالاهای فرهنگی و صنایع دستی ومعرفی فرصت های کارآفرینی، آموزش های کسب و کار و ارائه ایده ها از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه فرهنگی عطر سیب هم که همه ساله میزبان هیات و فعالان فرهنگی کشور است و با موضوع محرم و فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود، امسال با رویکردی متفاوت و در راستای ترویج شعائر حسینی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد متفاوت این دوره، افزایش بخش‌های متنوع فرهنگی و عدم نگاه صرف به بخش تجهیزات و خدماتی در این رویداد بوده است. در این راستا با تاکید ویژه بر وظایف فرهنگی شهرداری تهران بر استفاده از پتانسیل‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر تاکید شده تا از این ظرفیت‌ها همسو با محوریت محرم وفرهنگ عاشورایی در این رویداد استفاده شود.

هفدهمین نمایشگاه عطر سیب امسال با رنگ و بویی متفاوت از دو بخش فرهنگی و فروشگاهی تشکیل شده که مهم‌ترین بخش تغییر یافته در این رویداد خواهد بود. همچنین در این رویداد تلاش شده تا گروه‌های مختلف جامعه شرایط استفاده و بهره مندی از این رویداد را داشته باشند و در راستای آشنایی بیشتر با فرهنگ عاشورایی مخاطبان گام برداشته شود.

خانواده محوری و خانواده حسینی از جمله اولویت ها و رویکردهای این دو رویداد بزرگ فرهنگی است.

پانزدهمین نمایشگاه "زنان و تولید ملی" و هفدهمین نمایشگاه "عطر سیب" که از صبح امروز 5 شهریورماه آغاز به کار کرده تا 11 شهریور از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفتگو پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نمایشگاه عطر سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود