Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:50:23 GMT

دانشگاه ها باید پلی برای رونق تولید و توسعه باشند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۷۸۴۴

دانشگاه ها باید پلی برای رونق تولید و توسعه باشند

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه بایستی مرجعیت علمی داشته باشد و باید موتور محرک توسعه‌ و رونق تولید در کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ اردشیر نوریان در مراسم چهل سالگی‌انقلاب اسلامی و چهل سالگی دانشگاه شهرکرد گفت: اگر به توسعه کمی و‌ کیفی دانشگاه شهرکرد توجه شود این دانشگاه بیش از این رشد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صورتی  می‌توان در جهان ابرقدرت شد که علاوه بر علم‌آفرینی و فن‌آفرینی شعاع تاثیرگذاری این دو‌ موضوع گسترده باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه می‌تواند در این تئوری نقش بیشتری ایفا کند و باتوجه به استعداد‌ها، اساتید برجسته و دانشجویان سهم بیشتری در این خصوص داشته باشد.

نوریان با اشاره به اینکه دانشگاه تاثیر مهمی مسائل سیاسی و اجتماعی دارد، بیان کرد: باید تلاش شود دانشگاه با اقتصاد هماهنگ‌تر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های  شهرکرد، بن و سامان عنوان کرد: علاوه بر اینکه دانشگاه بایستی مرجعیت علمی داشته باشد نقش‌آفرینانه باید موتور محرک توسعه‌ و رونق تولید در کشور باشد.

نوریان  با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است، اظهار کرد: باید دانشجویان بصورت کاملا عمیق فهم سیاسی داشته باشند اما سیاسی کار نباشند و در صورت لزوم اخلاق‌مدارانه تذکر بدهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه شهرکرد ظرفیت بیشتری برای توسعه دارد، خاطر نشان کرد: باید به توسعه کمی و کیفی و وضعیت علمی دانشگاه توجه داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که کشور ۸۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه، رشد نقدینگی ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی در حد صفر داشت، مسوولیت را بر عهده گرفت و اکنون شاخص‌های اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بهبود یافت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش‌های دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های اقتصادی و ثبات در نرخ ارز مطلوب است، اما باید تلاش‌ها با شتاب بیشتر تداوم یابد تا اثرات آن در سفره‌های مردم مشهود شود.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور از نزدیک به صفر به ۶ و ۲ دهم درصد در دولت سیزدهم افزایش یافت که از دیگر مصداق‌های بهبود شاخص اقتصادی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!