Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:42:20 GMT

مس کرمان مقابل آرمان گهر سیرجان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۶۹

مس کرمان مقابل آرمان گهر سیرجان متوقف شد

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و آرمان گهر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز(سه شنبه) در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان پیگیری شد که پس از ۹۰ دقیقه با تساوی دربی استان کرمان، سهم هر تیم از این بازی تنها یک امتیاز شد.

در دقیقه ۲۰ بازی سیرجانی ها با اعلام پنالتی درون محوطه جریمه مس کرمان صاحب موقعیت شدند و گل نخست این بازی را عباس پورخسروانی برای تیم فوتبال آرمان گهر به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کرمانی ها خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند گل نخست خود و تساوی مسابقه را در دقیقه ۲۳ وارد دروازه حریف هم استانی خود کنند.

بهرام رشیدفرخی با یک ضربه سر روی ارسال زیبای امین جهان کهن از روی ضربه ایستگاهی (کرنر)، گل مساوی برای مس کرمان رقم زد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک ادامه باید.

در ادامه مسابقه یاسر فیضی در دقیقه ۳۰ درون محوطه جریمه توسط مدافعان آرمان گهر سیرجان سرنگون شد اما داور بازی از اعلام پنالتی به سود تیم فوتبال مس کرمان خودداری کرد.

داور این رقابت همچنین گل تیم فوتبال مس کرمان در دقیقه ۴۸ را مردود اعلام کرد که بازی با همان نتیجه تساوی ادامه یابد.

یک بار دیگر دروازه آرمان گهر سیرجان در دقیقه ۵۵ مسابقه فرو ریخت به این ترتیب که یاسر فیضی بازیکن مس با ضربه سر، ارسال توپ جلال عبدی را به گل تبدیل کرد تا کرمانی ها گل پیروزی بخش خود را تا اینجای مسابقه به ثمر رسانده باشند.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان سه دقیقه پس از دریافت گل دوم، اینبار توسط عباس پورخسروانی به گل رسید تا نتیجه مسابقه ۲ بر ۲ به تساوی برسد.

موقعیت گلزنی میثم تهی دست در دقیقه ۳۲، فرار یاسر فیضی در دقیقه ۴۳، رشید فرخی در دقیقه ۷۲ و چند فرصت دیگر در دقیقه ۱۵ و دقایق پایانی برای تیم فوتبال مس کرمان با بدشانسی از دست رفت و ضربه بازیکن آرمان گهر در موقعیت تک به تک دقیقه ۳۵ و ۶۹ بازی نیز با واکنش دروازه بان مس دفع شد تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

همچنین ایمان رازانی بازیکن آرمان گهر سیرجان با دریافت ۲ کارت زرد، در دقیقه ۷۳ از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال مس کرمان در بازی مقابل آرمان گهر سیرجان با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، حسین حیدری میثم تهی دست، محمدرضا نقدی پور، جلال عبدی، مهران امیری، ارشیا عباسی، پوریا غلامی(از دقیقه ۷۵ مهدی عسکری)، امین جهان کهن(از دقیقه ۶۴ حسین شنانی)، یاسر فیضی، بهرام رشید فرخی به میدان رفت.

تیم فوتبال مس کرمان پس از این مسابقه چهار امتیازی و آرمان گهر سیرجان نیز ۲ امتیازی شد.

 ۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کرمان بازی دروازه بان زمین مس کرمان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!