Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:29:47 GMT

نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در تبریز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۸۳۹۰

نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در تبریز گشایش یافت

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و خدمات ترانزیتی در تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و خدمات ترانزیتی از امروز(سه شنبه پنجم شهریور) تا جمعه هفته جاری در سالن های پروین اعتصامی و شهریار محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، البرز، یزد، زنجان و مازندران و نمایندگان کشورهای ترکیه، آلمان، لهستان، چین، کره جنوبی، تایوان و ژاپن  در این نمایشگاه شرکت دارند.

بنابر این گزارش، در این نمایشگاه انواع قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین، دستگاه های تعمیرگاهی و دیاگ، انواع روغن موتور، فیلتر، چراغ خودرو، باتری، پیستون، سیستم های برقی و ایمنی خودرو، چسب، رادیاتور اتومبیل، ردیاب و انواع فولادهای الیاژی به نمایش گذشته شده است.

عموم مردم و متخصصان علاقه مند به صنعت خودرو و حمل و نقل برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه کنند

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روز جهانی مسجد هفته دولت استان بوشهر اردبیل شیراز قم قطعات یدکی نمایشگاه خودرو تبریز خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اجلاسیه فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پروش با حضور فرمانده کل ارتش ومسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران شامل انواع سلا‌های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان در سالن آموزش و پرورش گچساران دایر است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم