Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی نمازی روز سه شنبه در نشستی خبری با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و ماموریت‌های اقتصاد و دارایی در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ دستگاه اعتبارات خود را از اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد دریافت می کنند و کار نظارت، حسابرسی و بازرسی این دستگاه‌ها بر عهده اقتصاد و دارایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های اقتصاد و دارایی، ساماندهی املاک دولتی است، افزود: ۴ هزار و ۵۸۸ ملک دولتی در استان یزد در اختیار دستگاه های دولتی است که این املاک مستندسازی شده اند ضمن اینکه کار ساماندهی خودروهای دولتی نیز انجام شده است.

نمازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیستم پرداخت حقوق و دستمزد متمرکز شده و به طور مستقیم از حساب بانک مرکزی به حساب کارمندان واریز می شود، عنوان کرد: بر این اساس ۳ هزار و ۸۰۰ حساب بانکی دستگاه های دولتی که ۹۰ درصد حساب‌های این دستگاه ها را شامل می شد، مسدود شد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یزد همچنین با اشاره به فرآیند سرمایه گذاری در استان یزد بیان کرد: در سه سال گذشته قرارداد یک میلیارد یورو سرمایه گذاری خارجی از ۱۳ کشور جهان از جمله فرانسه، اتریش، ایتالیا، عراق، افغانستان، بلژیک، ایتالیا و ... منعقد شده که تعدادی از آنها سرمایه های خود را وارد استان کرده اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هیئت سرمایه گذار خارجی را در مرکز خدمات سرمایه گذاری مستقر کردیم، افزودک در زمینه بهبود فضای کسب و کار، ثبت رکورد کمترین زمان راه اندازی کسب و کار جدید را در استان یزد داشته ایم و پایش فضای کسب و کار اکنون توسط تشکل های بخش خصوصی یزد انجام می شود.

نمازی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذاری مشکلاتی وجود دارد، افزود: نمی توان فقط با مقررات یزد یا ایران کار کرد بلکه باید مقررات بین المللی را مدنظر قرار دهیم که این امر خواه ناخواه، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این امر حساسیت های خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: در عین حال دستگاه های نظارتی در این زمینه تلاش های بسیاری می کنند و تا حد امکان نهایت همکاری را نیز با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برای جذب سرمایه گذاران را داشته اند.

نمازی همچنین با بیان اینکه کشور ایران و استان یزد، کشور و استان ظرفیت ها است، افزود: به عنوان مثال اساتید یکی از دانشگاه های وین پس از مدتها کار تحقیقاتی اعلام کردند که یزد بالاترین زاویه تابش خورشید را در جهان دارد بر این اساس این کشور اقدام به سرمایه گذاری در زمینه انرژی خورشیدی کرد.

وی با بیان اینکه عده ای در فضای مجازی یزد را استانی سرمایه گریز خوانده اند، تصریح کرد: یزد بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری دارد و بیشترین تعامل میان دستگاه ها برای جذب سرمایه گذاری در استان یزد برقرار است و با مقایسه ای بین استانها می توان به این مسئله دست یافت.

کد خبر 4704245

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد علی نمازی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران -شمال و آزادراه قزوین– رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی دارای بارش باران است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های حسین آباد و گلشهر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده مهرویلا

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان، سمنان، مرکزی، قزوین، لرستان قم، همدان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان

محورهای مسدود شریانی

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌گردد.

رودبار جنوب – ایرانشهر

انارک - چوپانان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

کنارک – زرآباد – جاسک

یزد – دربید

اردکان - هامانه

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

کد خبر 746329

دیگر خبرها

  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی