Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:32:31 GMT

سرپرست جدید این خبرگزاری در گیلان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۸۶۴۷

سرپرست جدید این خبرگزاری در گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،" سید محمد حسن بلاغی مبین "مدیر عامل خبرگزاری برنا طی حکمی ،" مرتضی ورزلدوست " را به سمت سرپرست خبرگزاری برنا گیلان منصوب کرد .

در این حکم آمده است :

بسمه تعالی

جناب آقای مرتضی ورزلدوست

به موجب این حکم و با عنایت به پیشنهاد سرکار خانم بخشی ،مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان به عنوان سرپرست خبرگزاری برنا در استان گیلان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم ضمن پوشش رویدادها و اتفاقات خبری استان گیلان ، صدای جوانان و مردم در پرداختن به مطالبات و دغدغه ها و آینه تمام نمای دستاوردهای دولت در آن استان باشید.

سید محمد حسن بلاغی مبین

مدیر عامل خبرگزاری برنا

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان پوشش دولت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان (زاده تهران _ ۱۳۵۵) دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از ۲۰۰ مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال‌های متمادی، استاد نمونه کشوری در سال ۱۴۰۱، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال ۱۳۸۴ و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر منصور انبیا رییس پیشین دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر منصور انبیا (متولد ۱۳۳۷ در تهران)، عضو هیأت علمی و استاد شیمی تجزیه دانشگاه علم و صنعت ایران است که معاون طرح و توسعه دانشگاه علم و صنعت، رییس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران؛ سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران از مهرماه ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه علم و صنعت منصوب شده بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد