Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:20:14 GMT

مقایسه هازارد و رونالدو اشتباه است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۹۱۸۳

مقایسه هازارد و رونالدو اشتباه است

پدراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید مقایسه ادن هازارد و کریستیانو رونالدو را کار اشتباهی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان سال قبل، دوران افت رئال مادرید آغاز شد و هواداران این تیم امیدوارند با ورود ستاره هایی چون ادن هازارد، این روند تغییر یابد. اما پدراگ میاتوویچ ضمن تمجید از ستاره بلژیکی، اساسا این مقایسه را غلط قلمداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدراگ میاتوویچ گفت: "قطعا ادن هازارد بازیکن بسیار خوبی است و او یکی از بهترین بازیکنان اروپا به شمار می آید. اما به نظر من نمی توانیم انتظار داشته باشیم که او عملکردی مانند کریستیانو رونالدو را ارائه دهد و به نظر من چنین درخواستی غیرممکن است، زیرا بازیکنی وجود ندارد که بتواند مانند رونالدو بازی کند.

 

 

فشار بازی کردن در رئال مادرید مادرید با فشار پوشیدن لباس چلسی متفاوت است و برای رسیدگی به آن سطح سابق، ادن هازارد به مدتی زمان در تیم جدید خود نیاز دارد.

 

رئال مادرید هنوز یک تیم بزرگ است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. بازیکنان جدیدی که به این تیم ملحق شده اند باید خودشان را با شرایط تطبیق دهند و این موضوع در یک باشگاه بزرگ کاملا طبیعی است.

 

فصل پیش رو احتمالا برای رئال مادرید آسان نخواهد بود. بازی کردن در مادرید با این فشار فشار هرگز راحت نیست، اما من بسیار خوش بین هستم که آنها دوباره برای کسب عناوین به رقابت بپردازند و این مفهوم در رئال مادرید هرگز تغییر نخواهد کرد."

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گل کریستنسن به رئال مادرید روی خروج اشتباه لونین (رئال مادرید 0-1 بارسلونا)