Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:38:05 GMT

بازگشت عادل فردوسی‌پور با فوتبال ۱۲۰

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۹۸۵۶

بازگشت عادل فردوسی‌پور با فوتبال ۱۲۰

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فصل جدید برنامه‌ی «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه شب این هفته به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی به روی آنتن می‌رود.

سری جدید برنامه‌ «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه (هشتم شهریور ماه) به شکل هفتگی پخش خواهد شد و حمید محمدی که برنامه «فوتبال ۱۲۰» از ابتدا با او آغاز شده بود، بار دیگر از اواسط فصل گذشته به عنوان مجری این برنامه شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «فوتبال ۱۲۰» به بررسی اتفاقات و حواشی پیرامون فوتبال به‌خصوص فوتبال اروپا می‌پردازد.

این برنامه برای اولین بار در فروردین ۱۳۹۲ پخش شد ولی پس‌ از چند هفته، پخش آن متوقف شد تا سری جدید آن با بخش‌های جدید از ۷ شهریور ۱۳۹۲ روی آنتن رفت. پس از شروع لیگ‌های اروپایی این برنامه برای مدتی در سال ۱۳۹۴ به دلایلی پخش نشد ولی در دهم دی همین سال دوباره روی آنتن رفت.

مستندهای موضوعی، بامزه‌های دنیای فوتبال، خارج از دید، تاریخچه فوتبال، عکس‌های هفته، نوستالژی و... از جمله آیتم‌های این برنامه در شبکه ورزش سیما بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اروپا برنامه تلویزیونی ۹۰ تلویزیون عادل فردوسی پور فوتبال فوتبال اروپا مجری برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری