Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@08:48:03 GMT

ظهور یک شهرک لاکچری ‌در مشهد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۴۸۱

ظهور یک شهرک لاکچری ‌در مشهد

به گزارش جهان نيوز، ماجرای زمین‌های کشاورزی اطراف منطقه شاهنامه در مشهدمقدس و زمینه‌سازی برای قطعه‌بندی و ویلاسازی در آنها تبدیل به سوژه‌ای داغ در فضای مجازی شده است.

زمین‌های کشاورزی که اره‌های غول‌پیکر به جان درختانش افتادند تا زمینه برای گسترش ویلاسازی در آنجا فراهم شود اما مالک پروژه در روند پیش بردن پروژه خود با مشکل روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای پیش بردن پروژه و از میان برداشتن موانعی که در مسیر آن وجود دارد؛ اما پای خودروهای لوکس و امضای طلایی به میان آمد و مالک پروژه برای پیشبرد قضیه سراغ مدیران وقت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد رفت و تلاش می‌کند با ارائه خودروهای لوکس مجوزهای غیرقانونی برای ساخت‌وساز خود را دریافت کنند.
همکاری لازم از سوی یکی از مدیران وقت جهاد کشاورزی مشهد صورت می‌گیرد و ساخت و ساز دنبال و ویلاها به فروش می‌رسد و موضوع در دستور کار دادستانی قرار می‌گیرد.

بازپرس محمدعلى کمال زاده‌ بازپرس شعبه 217 دادسراى ناحیه 2 مشهد در این زمینه اظهار داشت: پس از اطلاع از ماجرا و انجام بررسى‌هاى قضایى مورد نیاز، دستور بازداشت مدیر پروژه صادر شد؛ فرد مذکور دستگیر و به شعبه منتقل و مورد بازجویى قرار گرفت و در پى آن وقتى ادله قضایى پیش روى او قرار گرفت همه چیز را لو داد و مدعى شد: در ازاى صدور دستور خلاف قانون مدیر مذکور، براى او یک خودرو لوکس خریده و تحویل او داده است.

وی تصریح کرد: در ادامه دستور بازداشت وى هم صادر و مدیر متخلف دستگیر شد.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: شهرک لاکچری مشهد

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: شهرک لاکچری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور
  • دستور استاندار قم برای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه‌راکد
  • ۴۲ درصد تسهیلات اشتغال به فارغ‌التحصیلان بیکار اعطا می‌شود
  • انتصاب مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی مازندران