Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@11:01:45 GMT

تهدید انجمن ورزشی نویسان علیه معاون سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۸۵۳

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با صدور اطلاعیه‌ای به اظهار نظر علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال در مورد یکی از اعضای این انجمن واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی ، انجمن ورزشی‌نویسان ایران در پی ادعای علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال نسبت به خبرنگار یک خبرگزاری واکنش نشان داد. در این اطلاعیه که روی خروجی سایت انجمن ورزشی نویسان آمده اشاره شده است: « متهم کردن یکی از اعضای انجمن ورزشی نویسان از سوی معاون پیشین باشگاه استقلال که همراه با اظهار نظر غیراخلاقی در فضای مجازی همراه شده و به آبرو و اعتبار این خبرنگار لطمه وارد کرده، اقدامی دور از شان یک مدیر ورزشی و مورد نکوهش و تقبیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن ورزشی نویسان ضمن محکوم کردن این اقدام علی خطیر از وی می‌خواهد ضمن عذرخواهی از مرتضی رحمانی خبرنگار، اظهار نظر غیراخلاقی خود را تصحیح و جبران کند. هیات رئیسه انجمن خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی تاکید می‌کند در صورتی که علی خطیر نتواند رضایت عضو انجمن ورزشی نویسان را جلب کند، به دلیل خدشه دار کردن نام این خبرنگار زحمتکش و بی ادعا، از طریق کمیته حقوقی انجمن موضوع را مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی خطیر استقلال بیانیه انجمن ورزشی نویسان فرشاد مقیمی علی اصغر مونسان محمد حسن انصاری فرد گروه هفت امانوئل مکرون محسن حاجی میرزایی شهید باهنر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس

صالح مصطفوی چند روز پیش در تمرین استقلال حضور یافته بود.

طرفداری | صالح مصطفوی مربی سابق استقلال، چند روز پیش با حضور در تمرین این تیم با مربیان و برخی بازیکنان تجدید خاطره کرد.

صالح مصطفوی که دستیار فرهاد مجیدی در استقلال و الاتحاد کلبا بود، با اخراج مجیدی از تیم اماراتی حالا بدون تیم است و از این فرصت استفاده کرده و سری به تمرین استقلال زده است.

صالح مصطفوی پس از پایان تمرین با استقلالی ها عکس یادگاری گرفت و این عکس را استوری کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • پاسخ رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور به تهدید باشگاه سپاهان
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • ایران در برابر سه تهدید بزرگ
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!