Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: در این برهه از زمان که رسانه های دشمن، با انتشار اخبار کذب درپی مأیوس کردن مردم از نظام هستند؛ انعکاس فعالیت های فرهنگی و فعالیت رسانه‌ای هوشمندانه‌، منطقی و مسؤولانه را می طلبد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «سعید ضابطی» در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با گرامیداشت هفته دولت، به برگزاری نشست های هم اندیشی و تعامل بیشتر با اصحاب رسانه تأکید کرد و گفت: تقویت تعامل با رسانه ها در همه حوزه ها بویژه در حوزه فرهنگی از ضروریات است چرا که در این برهه از زمان که رسانه های دشمن، با انتشار اخبار کذب درپی مأیوس کردن مردم از نظام هستند؛ انعکاس فعالیت های فرهنگی و تعاملات مردمی با گروه های هدف، همدلی و فعالیت رسانه‌ای هوشمندانه‌، منطقی و مسؤولانه از طریق رسانه ها را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تعامل بین اصحاب رسانه و هنر و استفاده از  ظرفیت رسانه را بویژه در امور فرهنگی و هنری بسیار مؤثر دانست و گفت: توسعه فرهنگی در گرو تعامل رسانه ها و اطلاع رسانی دقیق، به موقع و درست به جامعه است.

 

ضابطی با  ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره از زمان تصدی مدیریت اداره گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو نمایشگاه فصلی کتاب ، سه مورد اجرای نمایش تئاتر ، چهار برنامه دیدار با هنرمندان و برگزاری ۷ عنوان همایش و گردهمایی فرهنگی، برگزاری پنج برنامه تجلیل قرآنی و هنری،  برپایی ۱۰ نمایشگاه و  جشنواره فرهنگی، ٧ عنوان برنامه فرهنگی هنری در قالب شادیانه شهروندی و اهدای ٤٣٠ جلد کتاب به مراکز و اشخاص از مهم ترین اقدامات بوده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب که بیش از ۴۰ بار از  نام جوان استفاده شده است، اظهار داشت: در صدد هستیم تا این شعار را عملیاتی کنیم و با میدان داری جوانان مستعد و خلاق شهرستان در کلیه برنامه های فرهنگی، هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فرهنگ و هنر را در این شهرستان ارتقا دهیم.

 

ضابطی در ادامه با اشاره به فعالیت های قرآنی چشمگیر در شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون بیش از ۸ محفل انس با قرآن را با حضور اساتید ملی و بین المللی قرآن در این شهرستان برگزار کرده است./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت روزنامه خبرگزاری شبستان مسجد روز جهانی مسجد قم شیراز کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل رسانه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با شاعر و پژوهشگر ادبی استان در شهرستان نمین اظهار کرد: ما باید تجلیل و قدرشناسی از پیشکسوتان و بزرگان استان در عرصه‌های مختلف را فرهنگ‌سازی کنیم و از آنان که سرمایه‌های معنوی و اجتماعی استان و کشور هستند، همواره تقدیر و تکریم کنیم و در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به نحو شایسته از آنها بهره ببریم.

وی افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری بسیار حساس و اثرگذار بوده و پیشکسوتانی که در این حوزه فعالیت دارند، همیشه منشأ بیشترین تأثیرات بوده و هستند.

استاندار اردبیل تنها راه نجات جامعه را توسعه فرهنگ و همگرایی و همراهی فعالان در این حوزه دانست و گفت: تألیف و نشر کتاب یکی از ابزارهای مؤثر در این حوزه است و شکوفایی و توسعه فرهنگی، زمینه ساز پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

عاملی با اشاره به هویت و قدمت استان و تاریخ ماندگار اردبیل بیان کرد: اگر نویسندگان و مورخان نبودند تاریخی از گذشته هم نبود، اراده و همتی که نویسندگان در نگارش تاریخ و شناسایی و معرفی رجال و مشاهیر دارند، شکل دهنده هویت ملت‌ها است و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از فعالیت‌های «احد پیشگر» خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در دوران خدمت به حوزه فرهنگ، همواره از ظرفیت‌های مؤثر هنرمندان، شاعران و نویسندگان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر استان بهره‌مند شویم.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: توجه به مفاخر استانی و آثار آنها باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی و الگوسازی برای نسل جوان خواهد شد و برنامه‌های متعددی در سال جاری در این زمینه اجرا خواهد شد.

کد خبر 6085664

دیگر خبرها

  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد