Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم قشقایی نماینده استان فارس در این دوره از لیگ در هفته سوم مقابل مس رفسنجان بازی کرد و این بازی را به حریف کرمانی واگذار کرد. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته سوم تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال روز سه‌شنبه با 9 بازی برگزار شد. استان فارس با 2 تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز در این دوره از لیگ دسته یک شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفته سوم قشقایی شیراز با مس رفسنجان، نیروی زمینی با سپیدرود رشت، ملوان با داماش گیلان، آرمان گهر با مس کرمان، سرخپوشان پاکدشت با گل ریحان البرز، علم و ادب تبریز با خوشه طلایی ساوه، استقلال خوزستان با فجر سپاسی، آلومینیوم اراک با نود ارومیه و رایکا بابل با بادران تهران رقابت کردند. 

تیم قشقایی نماینده استان فارس در این دوره از لیگ در هفته سوم مقابل مس رفسنجان بازی کرد. این تیم که گام نخست خود را در لیگ برتر با موفقیت و پرگل برداشت اما در هفته سوم نخستین شکست خود را تجربه کرد. 

این تیم در بازی مقابل مس رفسنجان بازی را یک بر دو به حریف کرمانی خود واگذار کرد و در حال حاضر با یک برد، یک مساوی و یک باخت با 4 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است. 

میزبانی قشقایی شیراز از مس رفسنجان؛ نماینده شیراز به دنبال کسب 3 امتیاز بازیلیگ دسته یک فوتبال| خوشه طلایی ساوه تیم فوتبال قشقایی شیراز را با تساوی بدرقه کردهفته دوم لیگ دسته یک| قشقایی شیراز به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود

مسلم حق‌شناس، امیرحسین نادم، آرام عباسی، پوریا زارع، علی آزادمنش، محمدرضا فیروززاده، علی حسامی، سهیل نیک‌نام، بهزاد دودانگه، سعید زارع و محمد غلامی 11 بازیکنی بودند که ترکیب ابتدایی قشقایی شیراز را با نظر رضا عنایتی تشکیل می‌دادند.

مس رفسنجان که اکنون در جایگاه 8 جدول رده‌بندی لیگ دسته یک قرار دارد، در دو بازی ابتدایی خود دو تساوی کسب کرد تا تنها دو امتیاز ماحصل شاگردان ربیعی در دو هفته اول لیگ باشد اما با این پیروزی موفق شد 3 امتیاز بازی را کسب کند. 

قشقایی شیراز در هفته نخست میزبان تیم مس کرمان بود که در این دیدار موفق شد با 3 گل از سد حریف کرمانی خود بگذرد. در هفته دوم نیز مقابل خوشه طلایی ساوه قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک بازی را به پایان رساند. 

رقابت این دو تیم در ورزشگاه حافظیه ساعت 17:15 با قضاوت روح‌الله شریفی به همراه حمیدرضا افشون، بهمن عبدالهی و وحید زمانی برگزار شد. 

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی در پایان تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم را کسب می‌کنند و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

انتهای پیام/ح 

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی کم‌تجربه‌ای نیست؛ او بعد از سال‌ها دستیاری در کنار مربیانی مثل فیروز کریمی، مانند خیلی از دستیاران دیگر راه خودش را جدا کرد و در نخستین سال سرمربیگری‌اش به شیرین‌فراز رفت و نماینده وقت کرمانشاه را از سقوط به دسته دوم نجات داد. ماجراجویی‌های او اما به همین‌جا ختم نشد و مهاجری به لیگ دسته دوم رفت و طی یک پروسه ۴ساله سیاه‌جامگان کم‌بضاعت و خصوصی را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رساند.

همه آن‌هایی که فوتبال تیم‌های مهاجری را از همان زمان سیاه‌جامگان دنبال می‌کردند به زیبا بازی کردن تیم‌هایش اذعان داشتند. فوتبال زیبا و تماشاگرپسند مهاجری به شکلی بود که وقتی به خاطر فشار بیماری قصد ترک نساجی مازندران را داشت، هواداران ایستاده او را تشویق کردند و حتی بعدتر وقتی با نتایج نه‌چندان خوب از مسجدسلیمان خداحافظی کرد، تماشاگران تیفوسی خوزستان تا فرودگاه دنبالش آمده بودند تا تیم‌شان را ترک نکند.

او امسال در خیبر هم همین روند زیبا بازی کردن را دنبال می‌کند. به آمار تیمش نگاه کنید؛ بیشترین گل زده در لیگ با میانگین نزدیک به ۲ گل در هر بازی. از این آمار مهم‌تر اینکه به جز دروازه‌بانش تقریباً همه بازیکنان خیبر برای تیم مهاجری گلزنی کرده‌اند و این یعنی او به خوبی می‌داند چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد؛ نمونه‌اش گل دوم خیبر مقابل دریای بابل که با ارسال مدافع چپ روی پای مدافع راست تبدیل به گل شد.

تیم مهاجری روی زمین خوب کار می‌کند، بازیکنانش به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و نفوذ به دروازه آن‌ها آسان نیست، آمار هم همین را می‌گوید متوسط تقریبا هر ۲ بازی یک گل!

نکته جالب دیگر در تیم خیبر این است که تقریباً همه بازیکنان حاضر در لیست آن‌ها به میدان فرستاده شده‌اند. مهاجری بازیکن اضافه برای خیبر جذب نکرده و همگی با یک هدف مشخص به این تیم آمده‌اند و تا اینجای کار که ۲۸ بازی از لیگ می‌گذرد به همه آن‌ها به فراخور شرایط بازی رسیده است.

حالا که تیم خیبر در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ ۶۴ امتیازی شده، بسیاری این تیم را با شمس‌آذر مقایسه می‌کنند که صعودی زودهنگام به لیگ برتر داشت، گرچه قزوینی‌ها در مجموع ۷۰ امتیاز کسب کردند و مهاجری و یارانش حالا این فرصت را دارند تا با گذر از این امتیاز و شکستن رکورد ملوان ۷۱ امتیازی، قاطعانه‌ترین صعود تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

با تمام این‌ها احتمالاً بایستی خیبر و مهاجری را مهمان زودهنگام لیگ برتر دانست؛ خیبر و هوادارانش زیباکننده لیگ برتر آتی خواهند بود و مهاجری و بازیکنانش هم از لحاظ فنی به دلنشین‌تر شدن فوتبال در این سطح کمک خواهند کرد و احتمالاً این گزاره ثابت خواهد شد که فوتبال ایران باید به میهمان لرتبارش احترام ویژه‌ای بگذارد.

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو