Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون تومان معامله شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۳۶ دلار قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت دلار و ارز بانکی در روز امروز چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (چهارشنبه ششم شهریور ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت روز گذشته ۵۱ هزار و ۵۴۵ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۵۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات