Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:02:47 GMT

افشای راز ناپدری شکنجه‌گر کودک

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۲۲۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

اوایل هفته مرد جوانی به‌همراه پسر کوچولویش به کلانتری ۱۲ رفسنجان رفت و از شوهر همسر سابقش به اتهام ضرب و جرح پسرش شکایت کرد. مأموران با مشاهده وضعیت جسمی پسربچه، آثار زخم و جراحات روی بدنش و همچنین ترس و وحشتی که در چهره‌اش نمایان بود بلافاصله اظهارات شاکی و فرزندش را در حضور تیم مشاوره کلانتری ثبت کرده و دستور تحقیق و بررسی در این مورد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشای راز ناپدری شکنجه‌گر

«علی اکبر» از لحظه‌ای که وارد کلانتری شده بود از آغوش پدر جدا نمی‌شد. پدرش در حالی که او را نوازش می‌کرد، به افسر پرونده گفت: «چند سال قبل از همسرم جدا شدم اما حضانت پسرم با من است. همسرم چند ماه قبل ازدواج کرد و اطلاعات زیادی درباره‌اش نداشتم. دو هفته قبل، به دلایلی پسرم را به خانه مادرزن سابقم بردم و قرار شد چند روزی آنجا بماند. اما او بدون اینکه من بدانم بچه را به همسر سابقم سپرده بود. در همین چند روز شوهر معتاد او بلایی سر پسرم آورده که روح و جسمش را نابود کرده است. من از آنها شکایت دارم.»

بعد از اینکه حرف‌های مرد جوان تمام شد، با زبان کودکانه گفت: «من مادرم را دوست ندارم. شوهرش مرا اذیت می‌کند. شب‌ها مرا داخل لانه کبوترهایش می‌انداخت، با مشت به صورتم می‌زد، سرم را زیر دوش حمام نگه می‌داشت تا نتوانم نفس بکشم آنقدر موهایم را می‌کشید تا کنده شود. دیگر هیچ وقت نمی‌خواهم پیش آنها برگردم.» با شکایت پدر علی اکبر، مأموران کلانتری این زن و شوهر را بازداشت کردند.

انجام آزمایش روانی از متهم

«حسین رئیسی نژاد»، دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان نیز گفت: «براساس تحقیقات اولیه، متهم ۳۰ ساله که دو ماه قبل با مادر کودک ازدواج کرده، بیکار بوده و اعتیاد به تریاک دارد. »

وی افزود: «طبق اظهارات مادر این کودک، او چند باری کودک را از دست همسرش نجات داده اما متهم در غیاب او، کودک را مورد ضرب و جرح قرار داده است. با این اظهارات مادر پسر ۶ ساله آزاد شد اما ناپدری با توجه به شکایت پدر کودک تا تکمیل تحقیقات در بازداشت خواهد بود و برای انجام آزمایش روانی به پزشکی قانونی فرستاده شده است.»

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کودک آزاری اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای تخلیه غیرنظامیان فلسطینی از رفح قبل از آغاز حمله به این منطقه است.

مقام‌های مصری که در جریان برنامه‌های اسرائیل قرار گرفته‌اند به این روزنامه گفته‌اند که دو تا سه هفته اول عملیات به تخلیه غیرنظامیان با همکاری آمریکا، مصر و دیگر کشورهای عربی اختصاص خواهد داشت.

قرار است غیرنظامیان به شهر «خان‌یونس‌» در مجاورت رفح و همچنین دیگر مناطق اطراف منتقل شوند. ادعا شده که پناهگاه‌هایی که با چادر درست شده‌اند به همراه غذا و تجهیزات پزشکی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

بعد از آن نظامیان ارتش اسرائیل به تدریج وارد شهر رفح شده و «مناطقی که گمان می‌رود سران و نیروهای حماس در آنجا مخفی شده‌اند» را هدف قرار خواهد داد.

رژیم اسرائیل که تا کنون در تحقق اهداف جنگی خود در غزه ناکام مانده ادعا می‌کند که رفح اصلی‌ترین مقر گردان‌های باقی‌مانده حماس در غزه است. اسرائیل ادعا می‌کند پیروزی در جنگ بدون رفح امکان‌پذیر نیست.

ارتش اسرائیل علاوه بر این معتقد است که بسیاری از اسرای باقی‌مانده اسرائیلی که در روز ۷ اکتبر به اسارت گرفته شدند در رفح نگهداری می‌شوند.

در حال حاضر به پناهگاهی برای بیش از ۱ میلیون نفر از ساکنان غزه تبدیل شده و سازمان‌های حقوق بشری درباره احتمال بروز یک فاجعه انسانی در این منطقه در صورت حمله اسرائیل هشدار داده‌اند.

مقام‌های مصری به وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند که انتظار می‌رود حمله به رفح ۶ هفته به طول بینجامد، اگرچه هنوز درباره زمان‌بندی این عملیات ابهام‌های فراوانی وجود دارد.

یک مقام امنیتی اسرائیل که اشاره‌ای به نام او نشده گفت که ارتش اسرائیل «برنامه عملیاتی بسیار فشرده‌ای خواهد داشت چون شرایط در آنجا بسیار پیچیده است.»

کد خبر 846475 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح