Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: امروز همزمان با هفته دولت طرح جامع  امام‌زاده اسماعیل شناط ابهر  به مساحت ۶ هزار متر کلنگ زنی شد.
او با بیان اینکه اجرای  این طرح به تایید ارگان‌های مرتبط رسیده بود اظهار کرد: اجرای طرح توسعه گامی موثر در راستای عمران و آبادانی و حل مشکلات این مکان مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه این طرح در چهار فاز انجام خواهد شد افزود: فاز اول این طرح به مساحت ۸۰۰ متر که شامل  توسعه شبستان  این بقعه مبارکه است در حال انجام است.

او گفت: برای اجرای این طرح ۲ ملیارد و ۵۰۰ تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از محل  نذورات مردمی و سازمان اوقاف و امور خیریه استان تامین خواهد شد.     انتهای پیام/ن     کلنگ زنی فاز اول طرح جامع آستان مقدس امامزاده اسماعیل ابهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد شهرداری قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: با به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد به بخش ملی، شهرسازی و حوزه پسماند به این سامانه متصل شده است.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم از طراحی و به‌روزرسانی تحلیل سامانه جامع درآمد خبر داد و اظهار کرد: سامانه درآمد گذشته با توجه به نیازهای جدید، پاسخگوی امور نبود.

وی افزود: به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم پیشنهاد شد تا با طراحی سامانه جامع درآمد و اتصال به مرکز داده شهرسازی، فرایندهای مالی را به صورت الکترونیکی انجام دهیم.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه بخش چک‌ها از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های این سامانه است، خاطرنشان کرد: ثبت چک بخش بسیار مهم و پر چالشی بود که از دی سال ۱۴۰۲ این بخش اجرا شد و بخش‌های دیگر این سامانه همچون بخش بودجه، کمسیون ماده ۷۷، عوارض شغلی و صنفی و سایر بخش‌های برای اجاره در حال راه‌اندازی است.

وحیدنیا مهم‌ترین بخش‌های این سامانه را اصناف، مشاغل و چک دانست و عنوان کرد: در حوزه‌های پسماند نیز اقداماتی انجام شده و سازمان مدیریت پسماند نیز به این سامانه متصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اتصال به سامانه سرای هشت و شهرسازی انجام و تکمیل شده است، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا سه ماه آینده شاهد بهره‌برداری کامل از این سامانه باشیم و بتوانیم به بخش‌های دیگر شهرداری و دیگر فرایندهای مالی متصل شویم.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سامانه دیگر کار به صورت دستی انجام نمی‌شود و همه چیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: بخش دیگر مربوط به شهروندان است، برای مثال در بخش اصناف و مشاغل قبوض صادر می‌شد اما در حال حاضر به صورت الکترونیکی در بازه‌های زمانی خاص به مودیان ارسال می‌شود.

کد خبر 744826

دیگر خبرها

  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اسماعیل کوثری: خیال کردند بلوف می‌زنیم و جواب اسرائیل را نمی‌دهیم
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد شهرداری قم
  • زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده