Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در مراسم پیاده‌روی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش را که جان خود را برای خدمت به  جامعه تأمین اجتماعی فدا کرد، گرامی می‌داریم.

سالاری خطاب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ ما در قبال شما وظایفی داریم که این وظایف برای سال‌ها اندوخته شما در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه اول ما در قبال شما بازنشستگان و مستمری‌بگیران در ابتدا حقوق و مستمری شماست و در مرحله دوم درمان است  چرا که در وضعیت فعلی مهمترین نیازهای شما از تأمین اجتماعی این دو موضوع محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ما باید برنامه‌ریزی و اقداماتی را انجام دهیم که ارائه خدمات‌مان به شما با مشکل و کاهش کیفیت مواجه نشود.

سالاری بیان داشت:‌با تمام مشکلات و محدودیت‌ها تلاش خواهیم کرد که تحت هر شرایطی پرداختی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچگونه تأخیر و خللی نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: اگر مقداری پرداختی‌ها با تأخیر بوده است و کیفیت خدمات درمانی نیز مطلوب نبوده قطعاً ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که ارائه خدمت با کیفیت بیشتر و بهتری همراه باشد.

وی درباره همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ما اعتقاد به همسان‌سازی حقوق و مزایا داریم اما منابع و اعتبارات لازم در این خصوص هنوز تخصیص نیافته و امیدواریم هر چه سریع‌تر به سمت اجرای آن برویم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به بیمه‌شدگان است،‌گفت:‌قطعا سازمان به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد و آنچه که در توان باشد برای خدمت‌رسانی بهتر به بازنشستگان استفاده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حقوق خانواده درمان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی دهقان کیا با اشاره به برگزاری دومین جلسه برای رسیدگی به افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: قرار شده در هفته جاری دومین جلسه برای بررسی میزان افزایش حقوق بازنشستگان برای مبنای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی برگزار شود.

وی اظهار کرد: فعلا همان میزان افزایش حقوق که در شورای عالی کار مصوب شده است برای بازنشستگان مصوب شده تا پرداخت شود.

دهقان کیا افزود: بحث اصلی بازنشستگان و کانون بازنشستگان اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی است که باید اجرا شود، این ماده قانونی تأکید دارد که حقوق بازنشستگان به میزان افزایش هزینه‌های زندگی رقم بخورد که در این باره جلسه‌ای با حضور رؤسای کانون بازنشستگان و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

وی ادامه داد: تفاوت اصلی حقوق بازنشستگی و کارگری در میزان پرداختی در بن و مسکن است که تفاوت دارند.

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تأکید کرد: ما به طور جد خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی به طور کامل هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه برای رسیدگی به افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: قرار شده تا در هفته جاری دومین جلسه برای بررسی میزان افزایش حقوق بازنشستگان برگزار شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران ابراز کرد: براساس‌آخرین اطلاعات قرار است تا مابه لتفاوت حقوق فروردین ماه در خردادماه و حقوق اردیبهشت ماه براساس فرمول های سال جدید به حساب بازنشستگان واریز شود. مبنای پرداخت حقوق بازنشستگان هم براساس عددهای تعیین شده در شورای عالی کار است.

وی یادآور شد: احتمال می‌دهیم که در ۲۰ روز آینده به نتایجی برسیم که در همین ماه اتفافات جدیدی برای بازنشستگان رخ دهد و دستمزد مدنظر جدید تعیین شود.

دهقان کیا عنوان کرد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هم نظرش این است که ما بتوانیم به بازنشستگان کمک کنیم، این مستلزم آن است که سازمان چقدر منابع جدید به دست آورد و آن را به بازنشستگان اختصاص بدهد.

کد خبر 845788 برچسب‌ها حقوق و دستمزد سازمان تامین اجتماعی خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان