Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی القاصی درجمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت پورمختار نماینده همدان و آزادی او با وثیقه گفت: بازداشت و آزادی آقای پورمختار با قید وثیقه صحت ندارد.

وی درباره زمان ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه گفت: اقدامات خوبی در جهت استیفای حقوق مالباختگان انجام شده و بخشی از اموال شکات در مرحله تحقیقات که توقیف شده بود و بخشی نقد و بخشی غیرمنقول بود و با عنایت ویژه مقام معظم رهبری برای تسریع در پرداخت و استیفای حقوق مالباختگان و پیگیری های رییس قوه قضاییه وجوه نقد بین شکات پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طلبکاران حدود یک سوم از بدهی خود را دریافت کردند و بخشی از اموال غیرمنقول تشریفات لازمش برای مزایده و فروش انها در حال انجام است و با دادسرای مربوطه صحبت کردیم تا این کار با سرعت بیشتری انجام شود تا بتوانیم بخش دیگری از پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

وی افزود: پرونده سکه ثامن در خصوص دو اتهام اعم از کلاهبرداری مشدده و پولشویی تحقیقاتش کامل شد و قرار مجرمیت و کیفرخواست آن صادر شده و در حال تنظیم و تایپ است و پیش بینی می کنیم پرونده در اواسط هفته آینده به دادگاه ارسال شود.

القاصی درباره ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی تصریح کرد: این موضوع در حال بررسی است و اگر اتهام متهمان مشمول اخلال در نظام اقتصادی شود به دادگاه ویژه ارسال می شود و این بخش از پرونده مفتوح است اما در حال حاضر پرونده با دو اتهام کلاهبرداری مشدده و پولشویی هفته آینده به دادگاه ارسال می کنیم.

وی درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی بازیگر سینما گفت: این فرد به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است.

القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: این فرد خارج از کشور است و چند شاکی دارد و پرونده اش بر اساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده هفت تپه گفت: این پرونده آخرین مرحله تحقیقاتش را طی می کند و یکی از متهمان اصلی پرونده را طی چند روز گذشته احضار کردیم و تحقیقات در خصوص این متهم در حال انجام است و متهم با قرار بازداشت موقت تحت نظر است و بعد از تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه برای صدور حکم ارسال می شود. این پرونده در دادسرای تهران در حال بررسی است.

دادستان تهران درباره بازداشت فاطمه صالحی گفت: این خبر صحت ندارد و بررسی کردیم این فرد در سیستم قضایی ما پرونده ای ندارد.

انتهای پیام/

20 / 20 علی القاصی بازداشت پورمختار نماینده همدان پورمختار بازداشت نشده است پگاه آهنگرانی ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی علی القاصی بازداشت و آزادی آقای پورمختار وضعیت پرونده هفت تپه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی القاصی بازداشت پورمختار نماینده همدان پگاه آهنگرانی ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی علی القاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: دادگستری خراسان جنوبی با برگزاری ۴۷ دادگاه‌های علنی برخط رکورددار این دادگاه‌ها در کشور شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان جنوبی، عباس اسماعیلی، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و در راستای اصل 165 قانون اساسی (برگزاری محاکمات به صورت علنی) این دادگستری اقدام به برگزاری دادگاه با موضوعاتی کرده است که جنبه عمومی داشته و عامه مردم با آن سروکار دارند تا جلوه‌ای از اصل 165 قانون اساسی محقق شد.

وی با اشاره به روند برگزاری دادگاه علنی برخط در دادگستری استان گفت: به منظور حداکثر استفاده از دانش، تجربه و تخصص قضات تجدیدنظر در مرحله اول پرونده‌های ارجاعی به شعب محاکم دادگاه تجدیدنظر استان مدنظر بوده و در اولویت برگزاری قرار می‌گیرند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: به منظور بهره‌گیری بیشتر اساتید و دانشجویان از برگزاری دادگاه‌ها سعی می‌شود پرونده‌های دارای وکیل یا نماینده حقوقی باشند انتخاب شود.

اسماعیلی افزود: با توجه به ضرورت حفظ حریم و حرمت اشخاص پرونده قبل از اطلاع رسانی بدواً با برقراری ارتباط تصویری توسط مدیردفتر شعبه دادگاه با اصحاب پرونده و تشریح کامل موضوع مبنی بر اینکه دادگاه به صورت مجازی و علنی با پخش کامل به صورت تصویرطرفین پرونده برای مخاطبین ذکر شده و موافقت اصحاب پرونده موضوع صورتجلسه پس از اخذ و درج امضای الکترونیک طرفین صورتجلسه ضم پرونده می‌شود.

وی گفت: پس از تعیین وقت رسیدگی و ابلاغ آن به طرفین موضوع برگزاری دادگاه علنی طی مکاتبه همراه با پوستر مربوط و نحوه ورود به دادگاه که کاربری ارسال شده صرفاً برای همان روز می‌باشد به دانشگاه‌ها، ادارات دولتی مرتبط با موضوع و اصناف جهت ابلاغ به علاقمندان در سطح استان و کشور اقدام می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان با بیان اینکه در روز‌های برگزاری دادگاه قاضی  شعبه بدواً درخصوص خواسته مطروحه توضیحاتی را ارائه می‌کند، گفت: با شروع دادگاه تصویر کامل محیط اتاق، اشخاص حاضر و هم چنین صفحه سمپ همراه با تایپ همزمان اظهارات طرفین برای مخاطبین قابل رؤیت است.

اسماعیلی گفت: در تازه‌ترین اقدام دادگستری استان به منظور اشاعه هرچه بیشتر دادگاه‌های علنی برخط و استفاده بیشتر از ظرفیت، دانش و تجربیات کارکنان قضایی، علاوه بر مرکز استان اقدام به برگزاری دادگاه‌های علنی در حوزه‌های قضایی کم برخوردار و مرزی استان مانند شهرستان‌های درمیان، نهبندان و سایر شهرستان‌های استان کرده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت