Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید مشکلی با خرید جدید سرخپوشان مونیخی ندارد. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر که پس از پیوستن قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ به طور قرضی، گفته شد که جایگاهش در ترکیب اصلی سرخپوشان آلمانی تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت، در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان در خصوص نقشش در این تیم گفت: باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما فکر می‌کنم اهمیت من در تیم شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال من به کارم ادامه خواهم داد.  

وی افزود: من و فیلیپه دو بازیکن متفاوت از هم هستیم و این کاملاً واضح است. باید ببینیم در چند هفته آینده چطور بازی خواهیم کرد. من اما مشکلی با آمدن کوتینیو به بایرن ندارم. ما برای پیروزی در بازی‌های‌مان اینجا هستیم و با استفاده از تنها 12 یا 13 بازیکن این کار دشوار خواهد بود.

لواندوفسکی: کوتینیو می‌تواند برای بایرن در بازی‌های مهم بازیکنی کلیدی باشد/ جزئیات کوچکی برای تمدید قراردادم باقی مانده است

مهاجم بایرن مونیخ با وجود رقابت با هم‌تیمی برزیلی‌اش اما دست از تمجید وی نکشید و اظهار داشت: ما بازیکنی با شهرت جهانی را به ترکیب‌مان اضافه کرده‌ایم که کیفیت بالایی دارد. این فوق‌العاده است که پس از شایعاتی که وجود داشت، بازیکنی مثل کوتینیو را به خدمت گرفتیم. ما تیمی قدرتمند داریم و به شخصه تمریناتم را در هفته‌های پیش‌رو با حس خوبی دنبال خواهم کرد.

مولر 29 ساله که در یک دهه اخیر یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ بوده، تاکنون در 489 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم آلمانی به میدان رفته و 185 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!