Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@21:44:58 GMT

بام موجودی زنده با امکاناتی ارزنده

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۵۵۰۹

بام موجودی زنده با امکاناتی ارزنده

 به گزارش پایگاه خبری امتداد، «بام» یکی از سامانه های منحصر به فرد نظام بانکی است که به صورت رایگان و سهل الوصول در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار دارد.

در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنش هایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و ….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، خدماتی مانند قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه می شود.

«بام» نه یک محصول ثابت، بلکه یک موجود زنده است که در هر دوره زمانی مشخص، به روز شده و امکانات تازه ای به کاربر ارائه می کند.

«بام» ایمن است و از چند مسیر فیزیکی و مجازی، امنیت کاربر را تامین می کند. «بام» علاوه بر این که توانسته از جشنواره های متعدد جوایز و از سازمان های متعدد تاییدیه های لازم را کسب کند، از سوی کاربران نیز با استقبال کم سابقه ای مواجه شده است، به طوری که می توان آن را یکی از مطلوب ترین محصولات بانک ملی ایران در فضای مجازی دانست.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه