Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:03:35 GMT

ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی به دلیل اتهام امنیتی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۵۵۶۹

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، بازداشت پگاه آهنگرانی و دختر سرلشکر صالحی توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت پورمختار نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی و آزادی او با وثیقه در جمع خبرنگاران گفت: بازداشت و آزادی آقای پورمختار با قید وثیقه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره زمان ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه گفت: اقدامات خوبی در جهت استیفای حقوق مالباختگان انجام شده و بخشی از اموال شکات در مرحله تحقیقات که توقیف شده و بخشی نقد و بخشی غیرمنقول بود، با عنایت ویژه مقام معظم رهبری برای تسریع در پرداخت و استیفای حقوق مالباختگان و پیگیری های رئیس قوه قضاییه وجوه نقد بین شکات پرداخت شد. تمام طلبکاران حدود یک سوم از بدهی خود را دریافت کردند و تشریفات لازم برای مزایده و فروش بخشی از اموال غیرمنقول در حال انجام است.

القاصی تصریح کرد: با دادسرای مربوطه صحبت کردیم تا این کار با سرعت بیشتری انجام شود تا بتوانیم بخش دیگری از پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

او افزود: تحقیقات درباره پرونده سکه ثامن در خصوص دو اتهام اعم از کلاهبرداری مشدده و پولشویی کامل و قرار مجرمیت و کیفرخواست آن صادر شده و در حال تنظیم و تایپ است و پیش بینی می کنیم پرونده در اواسط هفته آینده به دادگاه ارسال شود.

دادستان تهران درباره ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی تصریح کرد: ارسال پرونده سکه ثامن به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در حال بررسی است و اگر اتهام متهمان مشمول اخلال در نظام اقتصادی شود، به دادگاه ویژه ارسال می شود.

القاصی گفت: این بخش از پرونده مفتوح است، اما در حال حاضر پرونده را با دو اتهام کلاهبرداری مشدده و پولشویی هفته آینده به دادگاه ارسال می کنیم.

او درباره ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی بازیگر سینما از کشور افزود: پگاه آهنگرانی بازیگر سینما به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است.

القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: مهناز افشار خارج از کشور است و چند شاکی دارد.

دادستان تهران تصریح کرد: پرونده او بر اساس شکایت شکات مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز تصمیمی در مورد ان گرفته نشده است.

او درباره آخرین وضعیت پرونده هفت تپه گفت: این پرونده آخرین مرحله تحقیقاتش را طی می‌کند و یکی از متهمان اصلی پرونده را طی چند روز گذشته احضار کردیم.

دادستان تهران تصریح کرد: تحقیقات در خصوص این متهم در حال انجام است و متهم با قرار بازداشت موقت تحت نظر است و بعد از تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه برای صدور حکم ارسال می‌شود و اکنون این پرونده در دادسرای تهران در حال بررسی است.

القاصی درباره بازداشت فاطمه صالحی دختر سرلشگر صالحی گفت: این خبر صحت ندارد و بررسی کردیم این فرد در سیستم قضایی ما پرونده‌ای ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ممنوع الخروجی پگاه آهنگرانی فرشاد مقیمی علی اصغر مونسان علی اصغر پیوندی گروه هفت امانوئل مکرون محسن حاجی میرزایی شهید باهنر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی

وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد؛ از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه مذکور به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام نظر نهایی در خصوص انگیزه‌ها و عوامل اصلی انفجار، اقدامی ناشیانه و بدور از حزم حقوقی- قضایی است.

وی خاطر نشان کرد: در حالیکه پرونده مذکور در مراحل رسیدگی و تحقیق در دادگاه دیگری است، صدور حکم مزبور، نشانه واضحی از تلاش برای ایجاد انحراف دیگری در جریان تحقیقات برای  کشف حقیقت است. کنعانی تاکید کرد، این امر حاکی از اجرای پروژه سیاسی جدیدی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و مشخصا رژیم صهیونیستی است. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران طی سی سال گذشته در ارتباط با انفجار مقر آمیا در بوئنوس آیرس، از هرگونه ابتکار سازنده از جمله امضا یادداشت تفاهم ایجاد کمیسیون حقیقت‌یاب پشتیبانی نموده است، افزود؛ متأسفانه  اقدامات یادشده، از سوی کسانی که خواهان کشف حقیقت نبوده و همواره اجرای عدالت را قربانی اهداف سیاسی و گروهی خود در داخل آرژانتین کرده‌اند،  عقیم مانده و به نتیجه‌ای نرسیده است.

کنعانی تصریح کرد: بر همگان روشن است در ماههای اخیر که رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و کشتار فجیع  غیرنظامیان بویژه کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، نزد افکار عمومی جهان شدیدا محکوم شده و به نظرات مجامع بین‌المللی از جمله شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد وقعی ننهاده و همچنان به ارتکاب جنایات بین‌المللی خود - جنایات جنگی و نسل‌کُشی - ادامه می دهد، به شیوه نابخردانه ای تلاش  می‌کند که به طرق مختلف اذهان عمومی جهانی را از جنایات خود منحرف سازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان با رد اتهامات بی‌اساس منتسب به کشورمان و با یادآوری تلاش‌های دیپلماتیک دوجانبه و همچنین فراخواندن دولت و دستگاه قضایی آرژانتین برای تلاش‌های دوجانبه برای کشف حقیقت، نسبت به هرگونه اقدام ایران ستیزانه که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، هشدار داد.

کنعانی: ایران به‌دنبال تشدید تنش در منطقه نیستکنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد