Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:50:04 GMT

چرا به صادق محرمی در دینامو بازی نمی رسد؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۵۶۱۶

چرا به صادق محرمی در دینامو بازی نمی رسد؟

لژیونر ملی پوش ایران مدت هاست از ترکیب قهرمان کرواسی دور است، اتفاقی که زمینه ساز گمانه زنی و شایعات فراوانی پیرامون این بازیکن شد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته صادق محرمی آمار مناسبی در ترکیب دیناموزاگرب به خصوص در بازی های داخلی داشت و با نمایشی که در نقش مدافع راست ارائه داد نقش قابل اشاره ای در قهرمانی دوباره دینامو در لیگ کرواسی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق که با این روند نشان داد می تواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند برخلاف تمام پیش بینی ها فصل جدید را دور از ترکیب و فهرست دیناموزاگرب آغاز کرد تا زمینه ساز شایعات و گمانه زنی های فراوانی شود.


صادق محرمی با این هدف راهی دیناموزاگرب شد که این باشگاه مشهور کروات سکوی پرتاب ستاره جوان ایران به باشگاه های بزرگ در قاره سبز شود. در ابتدا همه چیز طبق برنامه پیش رفت تا جایی که همه منتظر اتفاقی بزرگ برای این ستاره جوان در تابستان پرهیاهوی 98 بودند. 23 بازی در تمامی رقابت های داخلی و اروپایی توام شد با یک بار پاس گل و چشیدن طعم قهرمانی در اولین سال حضور در اروپا اتقافی خوشایند بود برای پدیده فوتبال ایران که می توانست مسیری متفاوت پیش روی او قرار دهد. محرمی با تیم ملی در دو بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی هم به میدان رفت تا امیدوارانه در پی انتقالی هیجان انگیز باشد اما تابستان داغ امسال چندان بر وفق مراد او پیش نرفت.


نیمکت نشینی و متعاقب آن خروج نام صادق محرمی از فهرست بازیکنان دیناموزاگرب در بازی های داخلی و پلی آف لیگ قهرمانان اروپا این نگرانی را رقم زد که ستاره جوان ایرانی حاضر در زاگرب هم با سرنوشتی مشابه با چند لژیونر دیگر در اروپا مواجه و با انتقالی شکست خورده روبرو باشد اما اخبار پیرامون محرمی پرده از راز دور بودن غیرمنتظره او از ترکیب دینامو برداشت، رازی که برمی گشت به یک بدشانسی بزرگ برای صادق.


بنا به اعلام نزدیکان محرمی این بازیکن یک ماه پیش و در آستانه آغاز بازی های این فصل با مصدومیتی شدید و نگران کننده از ناحیه نازک نی پا روبرو شد. اوضاع به قدری حساس بود که کادر پزشکی دینامو حتی محرمی را از انجام فیزیوتراپی هم منع و تنها استراحت مطلق را برای او در پیش گرفتند تا ستاره ایرانی طول درمان خود را کامل بگذراند و با برنامه به سطح آمادگی قبلی بازگردد. با گذشت چند هفته این ستاره ایرانی به تازگی تمرینات سبک خود را آغاز کرده و سرمربی دینامو امیدوار است تا دو سه هفته دیگر محرمی را در اختیار داشته باشد.


در این بین اما شنیده می شود اگر این مصدومیت گریبانگیر صادق محرمی نمی شد دیناموزاگرب در آستانه واگذاری ستاره ایرانی خود با رقمی چشمگیر به سلتیگ گلاسکو اسکاتلند قرار داشت. این پروسه تا جایی پیش رفته بود که باشگاه اسکاتلندی پیشنهاد رسمی خود را برای کروات ها ارسال و مذاکرات مالی را آغاز کرده بود اما مصدومیت و دوری دو تا سه ماهه محرمی همه برنامه ها را تغییر و باعث شد تا انتقالی هیجان انگیز برای یکی از لژیونرهای ایران را در حالت استندبای قرار دهد.


اما دیگر نکته کلیدی که در وضعیت این روزهای صادق محرمی همین طور ادامه کار او با دینامو به چشم دیده می شود به رقبای جدی این بازیکن در پست دفاع راست دیناموزاگرب برمی گردد. حضور یکی از ملی پوشان کرواسی به عنوان انتخاب اول در پست دفاع راست عملا کار را برای صادق برای حضور مداوم در ترکیب اصلی سخت کرده است. تازه به این ملی پوش کروات باید یک خرید جدید دیگر باشگاه در این پست را هم اضافه کرد که سرمربی دینامو به او نیز اعتقاد خاصی دارد.


حال با این شرایط باید منتظر ماند و دید در هفته های آتی چه سرنوشتی در انتظار پدیده فوتبال ایران است، بازیکنی که خیلی ها به آینده او برای تبدیل شدن به انتخاب اول مربیان تیم ملی در پست دفاع راست دل بسته اند اما الان با وضعیتی که گریبانگیر او در دینامو شده نگرانی های زیادی را رقم زده است.

دینامو زاگرب صادق محرمی کرواسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دینامو زاگرب صادق محرمی کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی برابر صنعت نفت در هفته بیست و چهارم با زوج دفاعی هفته‌های اخیر خود که متشکل از کنعانی و گولسیانی بود پا به زمین گذاشت.

با این حال برخلاف بازی‌های گذشته این دو مدافع تا انتهای بازی کنار هم در زمین نماندند و کادرفنی پرسپولیس تصمیم گرفت گئورگی گولسیانی را تعویض کند.

گولسیانی در نیمه اول کارت زرد گرفته بود و اوسمار احتمالا برای پایین آوردن ریسک ده نفره شدن تعویض شد. بنابراین از دقیقه ۴۶ فرشاد فرجی در ورزشگاه تختی آبادان به زمین رفت.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی