Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دومین کاروان نذر آب فردا پنج شنبه از خراسان رضوی مهمان خراسان جنوبی می‌شود. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرحیم شهریاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حفظ سلامت اظهار داشت: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اعزام کاروان‌های سلامت به نقاط مختلف استان به دنبال کمک به رفع کمبودهای موجود درمانی در روستاهای دوردست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم‌های کاروان سلامت در راستای پاسخگویی به مشلات درمانی روستائیان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند افزود: این کاروان‌ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره، معیشتی و آموزشی رایگان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

تشریح آخرین جزئیات طرح "نذر آب" در سیستان و بلوچستانساعت‌ها انتظار ‌برای نوشیدن جرعه‌ای آب؛ کاروان نذر آب مرهمی بر لب‌های تشنه مرزنشینان خراسان جنوبیطرح " نذر آب" یاری رسان مردمان سیستان و بلوچستان شد

شهریاری با اشاره به میزبانی خراسان جنوبی از چهار کاروان سلامت مهمان بیان کرد: شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، زیرکوه و طبس میزبان کاروان‌های سلامت از استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، همدان و خراسان رضوی هستند.

وی با بیان اینکه دومین کاروان سلامت فردا پنج شنبه از خراسان رضوی وارد استان می‌شود افزود: این کاروان به مدت سه روز در روستای "چاه عباس اردنی" و "طبسین" از توابع شهرستان نهبندان به ارائه خدمات درمانی و معیشتی می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: این کاروان متشکل از پزشک عمومی، پزشک متخصص، کارشناس مامایی، چشم پزشک و دندان پزشک بوده و تمامی خدمات ارائه شده از سوی اعضا رایگان است.

دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز طی سفری به خراسان جنوبی از فعالیت‌های این کاروان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت