Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، طرح‌های مختلف راه، کشاورزی، عمرانی و خدماتی در ۳۶ روستای اهر، شامل آسفالت راه‌های روستایی، کانال انتقال آب کشاورزی، قنات روستایی، جدول گذاری، غسالخانه، دیوار سنگی، پل، مسیرگشایی، شن ریزی، هدایت آب‌های سطحی، پیاده روسازی و طرح هادی روستایی با هزینه ۵۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ۳۰ طرح خدماتی، مخابراتی وتولیدی با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان شرقی ۳۰ طرح خدماتی، مخابراتی وتولیدی در شهرستان ملکان افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل گاز رسانی به شهرک صنعتی، ۲۷ طرح مخابراتی، یک واحد تولیدو بسته بندی خشکبار وکشمش ویک واحد تولید وبسته رب گوجه فرنگی است که در مجموع برای این طرح‌ها از طرف اعتبارات دولتی وبخش خصوصی بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح طرح‌های عمرانی وخدماتی درشهرستان هریس


۵ طرح عمرانی وخدماتی درمجموع با هزینه ۲۲ میلیارد ریال درشهرستان هریس افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل افتتاح طرح هادی، مسیرگشایی، جدول گذاری، پیاده رو سازی وزیرسازی وآسفالت ریزی روستای گمند، افتتاح واحد تولیدی کفش ایمنی در روستای گمند خواجه با اشتغالزایی ۳۰ نفروروکش آسفالت محورمینق تا هریس بطول ۱۳ کیلومتروطرح آبرسانی به روستای عبدالجبار می‌باشد.

همزمان باگرامیداشت هفته دولت بهسازی جاده سه راهی دوزآیچی به روستای عم اوغلی به طول ٨کیلومتر جهت استفاده برای معادن وعموم مردم با اعتبار بالغ بر ١میلیارد و۵۰میلیون تومان باحضور امین زاده رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

لازم به توضیح است این اعتبارازمحل تجهیز زیرساخت‌های معدنی تخصیص یافته است.

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت تعداد 4 پروژه خدماتی و تولیدی با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در شهرستان مرند افتتاح شد.

شبکه آبیاری و زهکشی سد زنوز در 500 هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای چرچر و تازه کند آخوند با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، سیستم توزیع پست هوایی مجتمع برق کارگاهی شهرک صنعتی با ظرفیت 400 کیلووات و اعتبار 500 میلیون تومان، پل خیام شهر مرند با متراژ 110 مترمربع و 200 میلیون تومان اعتبار و کارخانه صنایع غذایی بسته بندی خشکبار با اعتبار شخصی بیش از 7 میلیارد تومان پروژه های مورد بهره برداری شده شهرستان مرند بود.

انتهای پیام/ش

افتتاح طرح‌های عمرانی وخدماتی درشهرستان هریس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم