Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالین فارل بازیگر سریال «کارآگاه حقیقی» با تهیه کننده فیلم نامزد اسکار «سوگلی» همکاری می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از ورایتی، کالین فارل در نخستین تجربه تهیه‌کنندگی خود با کمپانی جدیدش، فیلم سینمایی «ویرانی» را خواهد ساخت. فارل در ساخت این پروژه با لی مگیدی تهیه کننده فیلم «خرچنگ» مجدداً همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی جدید فارل در همکاری با خواهرش که مدیر برنامه‌های وی نیز است، تاسیس شده و این دو در حالی با مگیدی همکاری می کنند که او نیز شرکت جدیدش را به نام هاپ اسکاچ استرالیا تاسیس کرده است.

این فیلم که توسط درویلا مک تیرنان نوشته شده است، داستان مامور پلیس به نام کارمک ریلی را روایت می‌کند که دو بچه را در یک خانه در حال ویرانی پیدا می‌کند. در حالی که مادر آن‌ها بر اثر استفاده از مواد مخدر جان خود را از دست داده است. پس از ۲۴ سال در پی پیدا شدن یک جسد دیگر، ریلی دوباره به پرونده‌ باز می‌گردد و در آن فساد‌های پلیس‌ها را کشف می‌کند.

گفتنی است مگیدی با فیلم سینمایی «سوگلی» نامزد اسکار شده و فیلم «خرچنگ» او نیز به کارگردانی یورگوس لانتیموس جایزه بهترین فیلم را از بفتا دریافت کرده است. گمیدی در این باره گفت: بسیار هیجان زده هستم که با تروی و آندرو و همچنین با کالین دوباره همکاری می‌کنم. فیلم «ویرانی» داستانی منحصر به فرد و شخصیت‌های تاثیرگذاری دارد.

تا کنون بازیگری برای این فیلم سینمایی انتخاب نشده، اما گفته می‌شود کالین فارل نقشی را در این فیلم خواهد داشت. آخرین باری که او در فیلمی تهیه کننده و بازیگر بود، به سال ۲۰۰۹ و فیلم تریاژ باز می‌گردد.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت

 به نقل از روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ضمن تایید خبر درگذشت وی اعلام کرد او ساعاتی پیش بر اثر ایست قلبی در منزل دار فانی را وداع گفته است.

فرشید شکیبا، مدیر واحد دوبلاژ سیما نیز این خبر را تایید کرد.

اصغر رضایی نیک متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود. این هنرمند دوبله را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد.

از میان آثار او می‌توان به صداپیشگی در سریال کارآگاه کاستر، انیمیشن‌های سفر‌های میتی کمان، داستان‌های مارکو و جینا، اسفنج دریایی، لیلی دختراستثنایی و فیلم‌های جان سخت، زمان آتش، پسران بد ۲، شهرداغ و سریال‌های سواران بد، کمیسرشهر و روزگارقدیم اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فیلم روش خلاقانه یک پسربچه برای دزدی در خیابان در روز روشن
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • (عکس) تاج عمارت قاجاری «امین‌لشکر» فروریخت
  • اعلام جزئیات مراسم خاکسپاری صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر»
  • صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!