Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@14:30:48 GMT

جزء کشورهای برتر دنیا در فناوری هستیم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۶۳۹۵

جزء کشورهای برتر دنیا در فناوری هستیم

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، بهروز کمالوندی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاع اظهار داشت: خدا را شکر امروز شاهد پیشرفت های عظیم در حوزه صنعت دفاعی هستیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت دفاعی نشان داد انگیزه های الهی به همراه تلاش مضاعف دست اندرکاران صنعت دفاعی کشور به خوبی نتیجه داده و بحمد الله جزو کشورهای برتر دنیا در زمینه قدرت دفاعی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: نمایشگاه سامانه های پدافند دفاعی و سامانه باور نشان داد امروز در حوزه فناوری نیز یکی از برترین های دنیا هستیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صنعت دفاعی سامانه باور پدافند هوایی بهروز کمالوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که گولسیانی در بین دو نیمه بازی با صنعت نفت تعویض شده بود  باز هم این شانس به کنعانی زادگان رو کرد تا پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

کنعانی که آخرین بار در بازی مقابل پیکان موفق شده بود در غیاب گولسیانی پنالتی بزند و دبل کند این بار پشت توپ ایستاد و باز هم دروازه بان حریف را فریب داد تا پنجمین گل فصل خود را به در لیگ برتر به ثمر برساند.

ویدئو: 330352

نکته اینکه با این گل تعداد گل های کنعانی به پنج رسید تا او با گولسیانی زوج خود در مرکز خط دفاع پرسپولیس در گل زده برابر شوند.

کنعانی که به شادی گل هایش معروف است مثل آل کثیر بعد از گلزنی به حرمت خوزستان  و هم استانی‌هایش شادی نکرد.

نکته دیگر اینکه او غالبا ضرباتش را به سمت راست دروازه بان می زد اما این بار تغییر رویه داد و با فریب پیام پارسا توپ را به سمت چپ او زد.

در عین حال دروازه بان صنعت نفت هم در این لحظه از خط جلو آمده بود و اگر توپ کنعانی گل نمی شد امکان تکرار ضربه پنالتی بود.

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • امروز هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان پیش برنده‌های علم و فناوری در دنیا مطرح است + فیلم
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • ناگفته هایی از عملیات وعده صادق