Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کامبیز ایوب‌زاده اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های اوپن جهانی به عنوان یکی از مهم‌ترین مسابقات دارت در دنیا به جهت ارتقای رنکینگ دارترهای کشور از روز پنج شنبه 7 شهریور در سالن شهید دستغیب شیراز در رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و قرار است در خلال این رقابت‌ها نشست هم اندیشی روسای کمیته‌های دارت استان‌های کشور به منظور بررسی فعالیت‌های استان‌ها در 6 ماه نخست سال و برنامه‌ریزی در جهت پیشبرد اهداف تقویم سالیانه برای 6 ماه دوم را برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از میزبانی استان‌ها و عدم ترانسفر بیش از حد ورزشکاران کشور تاکید کرد: با توجه به شرایط بحران اقتصادی در ورزش و پایین آمدن هزینه‌های کمیته‌های دارت و هیات‌های استانی تصمیم گرفتیم که مسابقات قهرمانی کشور جوانان پسر و دختر را هم روز شنبه 9 شهریور در شیراز برگزار کنیم که این تصمیم با استقبال کمیته‌ها و هیات‌ها همراه شد که البته این الگو را پیش‌تر در اصفهان اجرا کردیم و با اقبال مواجه شد.

ایوب‌زاده تصریح کرد: از روز 10 شهریور هم نوزدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان اعزامی به رقابت‌های جهانی در شیراز کلید خواهد خورد و این تیم که عنوان نایب قهرمانی جهان را یدک می‌کشد و باید مهرماه سال جاری در مسابقات جهانی رومانی شرکت کند تمرینات خود را در فضایی آرام و به مدت یک هفته در شیراز دنبال خواهد کرد.

رییس انجمن دارت کشور که مسئولیت هیات انجمن‌های ورزشی را هم عهده‌دار است با تقدیر از حمایت‌های بی شائبه فدراسیون انجمن‌های ورزشی و سازمان‌های مختلف در استان فارس گفت: به واقع ما مدیون حمایت‌های بی دریغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی و شخص علیپور و شرعی هستیم که هیچ گاه از کمک و پشتیبانی از انجمن‌ها و هیات‌های تحت پوشش دریغ نکردند، همچنین لازم است از مساعدت و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، شهرداری و شورای شهر شیراز، سازمان میراث فرهنگی استان فارس، استانداری، فرمانداری و کلیه نهادهایی که ما را در برپایی این رویدادهای مهم یاری رساندند نهایت قدردانی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون انجمن های ورزشی انجمن دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است

محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت به استان فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، اعتبارات سفر نخست هیات دولت افزود: اعتبارات مصوب سفر دوم در مجموع افزون بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در مقابل ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر اول است که تمام استان را نیز شامل می‌شود.

او، با اشاره به پیگیری مصوبات سفر اول و دوم دولت به فارس در موضوعات مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت که تصویب و توسط دولت ابلاغ شده ادامه داد: پروژه‌هایی که هم در سفر اول و هم سفر دوم به استان تعریف شده همه در جهت رفاه و آسایش مردم و حل مشکلات مردم در حوزه‌های مربوط به بهداشت، درمان و سلامت، ورزش، مدارس، روستا‌ها و به ویژه مناطق محروم است.

ایمانیه اظهار کرد: از ویژگی‌های سفر دولت به استان آن قسمت که مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است اینکه آنچه که به عنوان صورت وضعیت فعالیت‌هایی که در استان اتفاق می‌افتد به سرعت ارسال و تامین اعتبار می‌شود. 

استاندار فارس گفت: امسال در برنامه هفتم توسعه بنا شده که سه درصد از تولید نفت و گاز هر استان به آن استان اختصاص یابد و امیدواریم با این مصوبه جدید مردم استان فارس بیشتر از منابع نفت و گاز خودشان بهره‌مند شوند.

ایمانیه افزود: استان فارس با توجه به منابعی که در حال اکتشاف است، به تدریج در حال تبدیل شدن به استان اول تولید گاز کشور است.

او اظهار کرد: قسمتی از اعتبارات وزارت نفت در بزرگراه شیراز- کوار- فیروزآباد - جم – عسلویه، بزرگراه شیراز- جهرم - لار – بندرعباس، بزرگراه شیراز – فسا- داراب – بندرعباس و بزگراه شیراز - کازرون - کنارتخته و بوشهرهزینه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان