Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اداره برق قائم‌شهر ،در سال گذشته وضعیت اعتبارات شهرستان، هزینه 24 میلیارد تومانی برای روشنایی معابر، احداث، توسعه و کاهش تلفات بوده‌است.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر،حسین امیری رئیس اداره برق قائم‌شهر ،با اشاره به ناکافی بودن منابع دولتی اعتبارات برق، بیان داشت: 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد از هزینه های برق از منابع درآمدی وزارت نیرو است.          
وی باشاره به اینکه با مدیریت مصرف، کمبود انرژی برق نداشتیم، خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح مصرف و همچنین همکاری واحدهای صنعتی، شهرستان قائم‌شهر در سال جاری با مشکل قطع برق مواجه نشد.

رئیس اداره برق قائم‌شهر، از افنتاح همزمان 5 پروژه برقی در این شهرستان خبر دادافزود: این پنج پروژه در پنج نقطه از شهرستان برای بحث ضعف ولتاژ و کاهش تلفات افتتاح شد که 970 میلیون تومان هزینه در بر داشته‌است.
این مسئول تصریح کرد:: از محل این پروژه‌ها 5 دستگاه ترانس نصب شد و هزار و 700 متر خط 20 کیلو ولت و هزارو 200 متر خط فشار ضعیف برای پایداری ولتاژ و کاهش تلفات نصب شد      .
رئیس اداره برق قائم‌شهر درپایان بیان داشت: در سال گذشته وضعیت اعتبارات شهرستان، هزینه 24 میلیارد تومانی برای روشنایی معابر، احداث، توسعه و کاهش تلفات بوده‌است.       


 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پنج پروژه برقی 970 میلیون تومان افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور

دریافت 84 MB

تصویربردار: صدیقه صباغیان

کد خبر 6080103

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد