Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش حضوری این مسابقات که به میزبانی قزوین برگزار شد دانش آموزان محمدپوریا کشاورز و محمد رضا احمدی رتبه اول، محمد جواد و محمد مهدی نوروزی از البرز  رتبه دوم، امین وزیری پور و حامد جعفری از شهرستان‌های تهران رتبه سوم، سیامک ساعدی و یاسان شعبان پور از کردستان رتبه چهارم و زینب غلامعلی زاده و بهناز دیبا واجارگاه از گیلان رتبه پنجم شرکت کنندگان پایه یازدهم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایه دهم نیز مقام اول به مهرشاد خورشیدی و امیر حسین زیدی از تهران رسید و عبدالعلی نیک کردار و کوروش آزادی از فارس رتبه دوم، امیرمحمد جمشیدی و محمدمهدی صادقی از اصفهان رتبه سوم، تهمینه خوبان و زهرا میرزایی از قزوین رتبه چهارم و مصطفی صفیان و حسین مقیمی از چهارمحال و بختیاری رتبه پنجم را به دست آوردند.

در بخش دبیران نیز مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به معصومه مجملی زنانی از اصفهان، ناصر سلیمانی از آذربایجان شرقی و سهیلا رمضانی از قزوین رسید.

در مسابقات کد نویسی نیز در بخش حضوری ویندوز میلاد زحمتی و امین دهقانی از آذربایجان شرقی اول شدند و دانش آموزان فرشاد صادقی و محمدعلی کدخدا زاده از شهرستان‌های تهران رتبه دوم، علی مالمیر و رضا عبدالملکی از همدان رتبه سوم، سید علیرضا کریم زاده و سید آرمین حسینی نژاد از سمنان رتبه چهارم و محمدحسین یاوری و محمد اناری از اصفهان رتبه پنجم را به دست آوردند.

در بخش سخت افزار نیز مهرنوش جمالی زاده و غزل طاهری از کرمان در جایگاه اول قرار گرفتند و عنوان برگزیده دوم به مبینا فدایی از تهران رسید.

همچنین دانش آموزان مبینا دانشمند، فاطمه دشتی و هلیا اصغری از شهرستان‌های تهران رتبه سوم، محمد باقرپالاهنگ از هرمزگان رتبه چهارم و محمدحسین و محمدجواد عبداللهی از البرز رتبه پنجم را کسب کردند.

دانش آموزان سید حسین هاشمی از خراسان رضوی، علیرضا عباس زاده از آذربایجان غربی، فریما آخوندی و امیررضا افضلی از آذربایجان شرقی مقام اول را در مسابقات کدنویسی اندروید به دست آوردند.

رتبه دوم این بخش نیز به سید پارسا هاشمی نسب از فارس، آوا کرمی از البرز، محمد طلوعی مهر از آذربایجان شرقی، سید علیرضا میررکنی از سمنان و علی ابراهیمی از فارس رسید.

سید مارتیا فرود از اصفهان، محدثه مهدوی از تهران، یاسین سرحدی زاده از کرمان و  مهرسا سادات رشیدیان از تهران رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

در مسابقات کدنویسی همچنین از دبیران برگزیده شامل فرید رحمانی از کردستان به عنوان رتبه اول، علیرضا سپهری نیا از مرکزی به عنوان رتبه دوم و ستار هاشمی خسروشاهی از آذربایجان شرقی به عنوان رتبه سوم تجلیل شد.

در هفدهمین مسابقات آزمایشگاهی و نخستین مسابقات کدنویسی کشور همچنین از دانش آموزان برگزیده مسابقات زیست فناوری و سلول‌های بنیادی کشور نیز تقدیر شد.

بخش حضوری مسابقات آزمایشگاهی کشور با حضور ۱۲۸ نفر و مسابقات کدنویسی با حضور ۹۸ نفر به مدت دو روز در قزوین برگزار شد.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: محمدجعفر عظمائی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی با صادرات ۱۰۳ میلیون دلاری محصولات شیرینی و شکلات جایگاه اول کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به رتبه نخست استان در صادرات کشمش به میزان ۷۱ میلیون دلار، ادامه داد: در صادرات شیشه ساختمانی با میزان صادرات بیش از ۳۱ میلیون دلار نیز در جایگاه اول قرار داریم.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی با صادرات ۲۶۳ میلیون دلاری محصولات طویل فولادی رتبه نخست کشور را دارد که در این زمینه استان‌های خوزستان و اصفهان در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: تمام موارد مطرح جزو ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی استان محسوب می‌شود که در نوع خود مهم است به عبارتی توسعه صادرات موجب رشد تولید در بسیاری از صنایع استان شده است.

عظمائی با بیان این که با صادرات ۲۱۸ میلیون دلاری به کشور ارمنستان رتبه اول را داریم، گفت: بخش عمده‌ای از کالاهایی که به کشور ارمنستان صادر می‌شود در استان تولید می‌شود.

وی گفت: با وجود مشکلات موجود در بخش صادرات مانند رفع تعهدات ارزی، مشکلات حمل و نقل و تغییرات قوانین و مقررات در بعضی کشوهای هدف صادراتی، خوشبختانه ۹۶ درصد هدفگذاری میزان صادرات غیرنفتی استان در سال گذشته محقق شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: سال گذشته با صادرات یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار از گمرکات استان جزء استان‌های برتر کشور هستیم .

عظمائی تاکید کرد: پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری موجب توسعه مراودات بین‌المللی می‌شود که در ادامه سیاست‌های تعیین شده توسعه تجارت خارجی استان اقدامات لازم برای اعزام هیات‌های تجاری با هماهنگی استانداری و اتاق بازرگانی انجام شده است.

 وی با اشاره به اهمیت ارتقای عملکرد میزهای تجاری در توسعه مراودات اقتصادی بین المللی، گفت: در حال حاضر هفت میز توسعه تجاری با کشورهای ترکیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، روسیه، عراق و ارمنستان در استان فعال است که با راهبری این اداره کل، استانداری و اتاق بازرگانی جلسات میزها با مشارکت فعالین بخش خصوصی بصورت مرتب برگزار و نسبت به بررسی راهکارهای توسعه تجارت و گردآوری موانع و مشکلات مرتبط اقدام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور
  • صادرات یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند
  • قدردانی از برگزیدگان مسابقات ملی اُریگامی