Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شیراز در جلسه علنی شورای شیراز و در آیین معارفه هیئت رئیسه جدید این نهاد مدنی، گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات اخیر هیئت رئیسه شورا شاهد شکل گیری بداخلاقی‌هایی بودیم، جای گلایه نیست و امکان دارد که دوباره حاشیه‌هایی ایجاد شود، اما به صراحت اعلام می‌کنم که فرآیند انتخاب هیئت رئیسه این شورا براساس قانون و منطبق بر تکالیف و چارچوب‌های قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضور تعدادی از اعضا در هیئت رئیسه نشان از احساس مسئولیت بالای آن‌ها دارد که طی یک انتخابات مورد اقبال سایر همکاران قرار گرفتند.

امیری ادامه داد: طی دو سال گذشته اگرچه بداخلاقی‌هایی در خصوص شورای پنجم شهر شیراز وجود داشته و نکات منفی مطرح می‌شود، اما با مطالعه متوجه نگاه و رویکرد جدید و تعامل آن‌ها با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف می‌شویم.

فرماندار شیراز تاکید کرد که دستگاه‌های خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم، راهی جز ایجاد انسجام، هماهنگی و وحدت ندارند.

امیری با بیان اینکه هماهنگی بین بخشی موجب ایفای بهینه مسئولیت می‌شود، عنوان کرد: نماینده وزارت کشور در استان و شهرستان‌ها موظف به حسن اجرای قانون و مصوبات شورا پس از تایید هستند.

او بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمت مطلوب به مردم و گره گشایی از مشکلات شهر و شهروندان، تمام و کمال در خدمت مردم شهر هستند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه در سال سوم فعالیت شورای پنجم شیراز، شاهد چشم‌انداز خوبی هستیم، گفت: متاسفانه شهرستان شیراز در ابعاد مختلف و در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای از متوسط استانی مانند سرانه آموزشب و فرهنگی عقب‌تر است.

امیری با اشاره به رشد جمعیت کلانشهر شیراز، گفت: رشد جمعیت شیراز ناشی از افزایش نرخ جمعیت نیست که به افزایش مهاجرت بر می‌گردد.

او تاکید کرد که تعامل و هماهنگی مدیران شهری و مدیران دستگاه‌های اجرایی، موجب رفع این عقب ماندگی‌ها می‌شود.

فرماندار شیراز همچنین با اشاره به اینکه بخشی از نامه‌های راه یافته به شبکه مجازی بدون توجه به فرآیند قانونی موجب شکل گیری اظهارنظر‌ها و ایجاد تشویش شده است، گفت: فرایند‌های انجام شده در بحث خروج عضو شورا و ورود عضو جدید و دیگر اقدامات مرتبط با این بخش کاملا قانونی است و هیچ مشکلی در روند انتخاب هیئت رئیسه وجود ندارد و حضور عضو علی‌البدل، برابر قانون اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام/م

صد و یکمین جلسه علنی شورای شهر شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان پس از پایان رای گیری علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای و عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. 


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد.


با توجه به نیاز کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.


در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادندکه در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری برای چهار سال آینده انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان