Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:40:02 GMT

حضور هافبک سابق استقلال در گل ریحان (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۱۲۸

محمدرضا خرسندنیا هافبک سابق استقلال با عقد قراردادی رسمی به گل ریحان البرز پیوست.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  تیم گل ریحان البرز در جدید ترین خرید خود محمدرضا خرسندنیا را با عقد قراردادی رسمی به خدمت گرفت تا این هافبک کار خود را زیر نظر محمد نصرتی ادامه دهد.


خرسندنیا فصل قبل را در سپیدرود رشت پشت سر گذاشت و نتوانست در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد و در نهایت جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران و سیاه جامگان را در کارنامه دارد. گل ریحان در حال حاضر با 5 امتیاز از سه بازی در رده هفتم قرار دارد و به دنبال این است با حضور بازیکنانی مثل خرسندنیا، پاپی و حسینی صعود به لیگ برتر را تجربه کند.

 

گل ریحان البرز محمدرضا خرسندنیا دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز محمدرضا خرسندنیا دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد