Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ پاسدار منصور یوسفی امروز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در پلدشت با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور، اظهار کرد: اولین کاروان راهیان نور پلدشت به استعداد ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شد.

وی تصریح کرد: این اردوها در دو مرحله به صورت یک روزه برگزار می شود که امید است از نظر تربیتی و اعتقادی تاثیر کافی بر جامعه هدف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، بنابراین باید در این زمینه با جدیت گام برداشت.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار در این مراسم با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.
وی افزود: این استان دارای استعداد‌های بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صد‌ها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم، اما به توانمند سازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود لذا باید وجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.
کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۱۴۰۳ را مزین نام جهش تولید با مشارکت مردم فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند و مشارکت مردم بسیار مهم است.
وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند، زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به این استان تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان