Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@23:41:24 GMT

نسل جوان در پیشرفت کشور نقش زیادی دارند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۵۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور ۹۸ با اشاره به کسب رتبه های برتر علمی توسط جوانان این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای رشد کشورمان، جوانان و نیروی کارآمد است.

وی تصریح کرد: کشورمان در ارتباط با ظرفیت نیروی انسانی جوان در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد که نشان از قدرت آن است، نسل جوان به عنوان موتور متحرک نظام بوده و با فعالیت آنها، زمینه برای پیشرفت کشور در سایر قسمت‌ها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اگر امروزه کشورمان با اقتدار و صلابت ایستاده است در سایه نخبگان و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها است، بنابراین باید به نسل جوان بها داده و برای رشد و پیشرفت‌شان بسترهای موردنیاز فراهم شود.

 انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه برای نوروز و ماه مبارک رمضان حدود ۱۱ هزار گروه جهادی و ۱۰۰ هزار جهادگر اعلام امادگی کردند، گفت: این گروه‌های جهادی در این ایام  ۲۵ هزار خدمت به مردم به ویژه محرومان ارائه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمد زهرایی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال چون سال نو با ماه مبارک رمضان همزمان شده برنامه حرکت‌های جهادی تفاوت اشکالی پیدا کرده است. پویشی به نام "خانه دوست کجاست" با همت جهادگران راه‌اندازی شد که در این پویش هم خدمت به مستضعفین انجام می‌شود و هم سفره افطار ساده در خانه محرومان با کمک‌هایی که جهادگران جمع‌آوری می‌کنند، پهن می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، بیان کرد: ‌فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، فرهنگی و آموزشی در این ایام از افطار تا سحر صورت می‌گیرد.

زهرایی به سیل استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه ملی در این منطقه با هدف کاهش آلام مردم و کمک حداکثری به این منطقه فعال شده است. در شرق استان کرمان نیز یک قرارگاه ملی راه‌اندازی شد که ثمرات خوبی داشته و هنوز در حال ارائه خدمات است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به 13 شهریور اشاره کرد و گفت: 13 شهریور مبدا حرکت‌های جهادی و امدادرسانی است که در سال 1347 توسط مقام معظم رهبری برای زلزله فردوس انجام شد و این روز در تقویم رسمی کشور به نام روز حرکت‌های جهادی و امدادرسانی به ثبت رسیده است. برای 13 شهریور امسال برنامه خاص اجلاسیه شهدای جهادگران آسمانی را به صورت ملی در شهرستان فردوس خواهیم داشت. 

وی بیان کرد: در این اجلاسیه خانواده‌های شهدای جهادگر، جهادگران فعال، قرارگاه‌های عملیاتی کشور و ... حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در کنار اجلاسیه نمایشگاه و رویداد طلایه داران اقتصاد مقاومتی و افتتاح پروژه‌های زیرساختی را نیز خواهیم داشت.

زهرایی به محتواسازی در مورد 13 شهریور اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد مطرح کردیم که اگر بشود یادمانی در بیرجند و فردوس به نام 13 شهریور یا نامگذاری خیابان یا میدانی در این مورد ایجاد شود. بر همه ما در خراسان جنوبی ضرورت دارد 13 شهریور را بزرگ بداریم و به عنوان یک نقطه عطفی در خراسان‌جنوبی که به واسطه این واقعه تاریخی که اتفاق افتاده نگاه‌ها به خراسان‌جنوبی و مناطق کمتر توسعه یافته استان توسط مسئولان جلب شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالیت 51 هزار گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: در سراسر کشور بیش از یک میلیون جهادگر فعال داریم. برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان حدود 11 هزار گروه جهادی و 100 هزار جهادگر اعلام آمادگی کردند که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا کنند و در این ایام 25 هزار خدمت به مردم به ویژه محرومین ارائه شود‌.

وی در مورد بیمه جهادگران، بیان کرد: اصلاحیه قانون بسیج سازندگی را برای مجلس ارسال کردیم و دو سال می‌شود معطل هیئت رئیسه است و بنا به دلایلی که درک نکردم به صحن علنی نمی‌آید. قاطبه نمایندگان با رای حداکثری پشت این اصلاحیه قانون هستند که تصویب شود‌. مباحث مطرح شده در این قانون شامل شهدای خدمت، رقم خوردن رسمی هویت حقوقی گروه‌های جهادی، بیمه و درمان جهادگران است که واقعا گمنام و مظلوم در این زمینه ماندند.  امیدواریم این اصلاحیه قانون با حضور نمایندگان جدید تصویب شود.

زهرایی گفت: در بسیج هرآنچه حمایت از جهادگران میشد آیین نامه و ابلاغ شده و در حال حاضر نظام‌نامه حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در ستادکل سپاه در حال بررسی است که یک بخش، بیمه است که ان شاءالله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی