Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@13:08:31 GMT

آبشارهای ترکیه در تور ترکیه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۰۳۲۰

رپورتاژ تبلیغی / آبشارهای ترکیه همواره جزو پربازدیدترین بخش های ترکیه است که جزو قطب های اصلی گردشگری نیز در نظر گرفته می شود شما می توانید با بازدید از این نواحی از یک چشم انداز فوق العاده لذت ببرید و به یک آرامش مطلق دست یابید . در تور ترکیه همواره بازدید از این نواحی گنجانده می شود

در ترکیه و تور ترکیه آفری آبشارهای ترکیه همواره  جزو مهمترین مکان های دیدنی و گردشگری از نظر گردشگران و توریست ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برخی از آبشارهای ترکیه توانسته است در بین مشهورترین آبشارهای جهان باشد . که توریست های بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند . در تور ترکیه شما همواره فرصت مطلوب را خواهید داشت که از این زیبایی ها لذت ببرید . در نظر داشته باشید در اطراف آبشارهای ترکیه مناظر زیبایی از جمله غارها و استخرهای فوق العاده ای نیز وجود دارد که در حین بازدید از آبشارهای ترکیه سری به آن ها نیز بزنید . در ادامه قصد داریم که برخی از مهمترین و باشکوه ترین آبشارهای ترکیه را برای شما معرفی کنیم تا شما در طول سفر خود به این کشور بتوانید از این زیبایی ها به طور کامل بازدید کید با ما همراه باشید تا به شناختی کامل از آبشارهای ترکیه دست یابید و بتوانید در طول سفر و بازدید خود از ای نواحی بهترین لذت را ببرید . به هیچ وجه فرصت بازدید از یان نواحی را در تور ترکیه از دست ندهید .

آبشار دون ترکیه

آبشار دون ترکیه از مهمترین آبشارهای ترکیه در شهر آنتالیا واقع شده است . شهر آنتالیا که جزو پربازدیدترین و یکی از مهمترین قطب های اصلی گردشگری در ترکیه است . دارای جاذبه های دیدنی بسیاری نیز است و در این راستا آبشار دون ترکیه که یکی از زیباترین آبشارهای ترکیه است توانسته ست هموره مورد توجه و محبوبیت گردشگران در سراسر جهان باشد . آبشار دون به صورت دو تکه است و یکی از قسمت های آن در ارتفاع پایین و دیگری در ارتفاع بالا واقع شده است . آبشار بالایی چشم انداز بسیار محشری را دارد شما می توانید یک غار فوق العاده زیبا را از این ناحیه مشهده کنید . یک غار سحرآمیز در در پشت این آبشار واقع شده است . این آبشار با داشتن چشم انداز های فوق العاده توانسته است به یکی از مشهورترین آبشارهای ترکیه نیز تبدیل شود . خیلی از محله های قدیمی آنتالیا در این ناحیه زیر چای شما قرار می گیرد و شما می توانید زیبایی های فوق العاده را با حضور در این مکان مشاهده کنید . معمولا در تور ترکیه که به شهر آنتالیا نیز وصل می شود شما فرصت این را خواهید داشت که از این آبشار بازدید کنید . سعی کنید زمان کافی را در این ناحیه بگذرانید تا بتوانید از همه ی این زیبایی ها به قدر کافی استفاده کید . همین اکنون یک تور ترکیه را رزرو کنید تا فرصت بازدید از این زیبایی های بی نظیر را داشته باشید

آبشار اریکلی ترکیه

آبشار اریکلی ترکیه از جمله پربازدیدترین آبشارهای ترکیه  است . که توسط جنگل های بسیار زیبا و باشکوه احاطه شده است و در هنگام بازدید از این ناحیه شما می توانید شاهد یکی  از زیبایی فوق العاده  ترین مناظر نیز شوید آن چه ما به شما توصیه می کنیم این است که سعی کنید برای بازدید از این آبشا فوق العاده یک روز کامل را به آن اختصاص دهید اگر چه این امر در سفر با تور ترکیه ممکن است امکان پذیر نباشد ولی سعی کنید در طول بازدید خود از یکی از آبشارهای ترکیه بیشترین استفاده را کنید . فقط اهالی بومی این ناحیه نیست که به بازدید از این آبشارها علاقه ی زیادی نشان می دهد بلکه توریست ها و گردشگران از سراسر جهان همواره به بازدید از این مکان تمایل بالای نشان می دهند . زیبایی های ماورایی در این آبشار سبب شده است که مسیرهایی که به این آبشار از جمله بهترین آبشارهای ترکیه هموار باشد و دسترسی به آن برای گردشگران مطلوب گردد .

 ابشار ایلیکا ترکیه

آبشار الیکا ترکیه ز دیگر معروفترین آبشارهای ترکیه است که توانسته در یک جایگاه ویژه ای از دید گردشگران قرار بگیرد .  رنگ زمرد این آبشار توانسته همواره دیدگان همه ی افرادی که به این ناحیه سفر می کنند را به سوی خود جلب کند . این آبشار بی نظیر در دهکده ایلیکا  واقع شده است و یک دسترسی مطلوبی نیز از دید گردشگران دارد . با تور ترکیه شما می توانید بدون هیچ گونه دردسری از این ناحیه بازدید کند . بازدید از این آبشار به عنوان یکی از باشکوه ترین آبشارهای ترکیه ارزش سفر به ترکیه را دارد . شما با حضور در این مکان می توانید به یک آرامش مطلق دست یابید . با 30 دقیقه پیاده روی از دهکده ی ایلیکا می توانید به این آبشار دست یابید . از ارتفاع 10 متری این آبشار به داخل یک استخر بزرگی ریخته می شود که این استخر یمک مکان مناسب برای ماجراجویی افراد می باشد.  اب این استخر به رنگ سبز روشن است که همواره دیدگان همه ی افراد را نوازش می دهد . در تور ترکیه سعی کنید به هیچ وجه بازدید از این آبشار ترکیه یکی از بهترین آبشارهای ترکیه را از دست ندهید . 

آبشار تاتلیکا ترکیه

آبشار تاتیلکا در ترکیه از جمله مهمترین آبشارهای ترکیه است که در تور ترکیه نیز در اولویت قرار می گیرد شما می توانید در تورهایی که فقط برای بازدید از آبشارهای این کشور اختصاص داده شده است  نیز ثبت نام کنید در این گونه تورها فقط بازدید از مهمترین آبشارهای ترکیه در اختیار شما قرار می گیرد . این آبشار در دریای سیاه واقع شده است و در حاشیه ی دهکده ی تاتلیکا قرار دارد در اطراف این آبشار چشم انداز فوق العاده ای در اختیار شما قرار دارد . این آبشار از 30 آبشار دیگر تشکیل شده است که با هم نام اختصاصی آبشار تاتلیکا گرفته اند . برای اینکه بتوانید از این منظره ی فوق العاده یک بازدید محشر داشته باشید ما به شما توصیه می کنیم که از دریای کاراسو به سمت این منظره های فوق العاده حرکت کنید شما در همه ی فصل های سال می توانید از این آبشار بی نظر و جزو پربازدیدترین آبشارهای ترکیه دیدن کنید ولی ماه می تا اکتبر بهترین زمان خواهد بود و در طول سفر خود به این ناحیه یکی از زیباترین تفریحات را به خود اختصاص دهید . زیبایی های طبیعی این ابشار در بین آبشارهای ترکیه توانسته است همورا ه مورد توجه گردشگران در سراسر جهان باشد .

 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفر باتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه پاس قوامین میزبان هوادار است که این بازی در نیمه اول بسیار جذاب دنبال شده است.

هوادار در این بازی از شگرد انتقال سریع توپ از دفاع به حمله استفاده کرده و خیلی زود به گل دست پیدا کرد تا بازی جذاب‌ شود.

در دقیقه ۲۰ حرکت ترکیبی زیبا و بازی تک ضرب از هواداری‌ها به گل اول بازی تبدیل شد. حرکت سمت چپ یونس شاکری به مرکز و به داریوش شجاعیان داده شد و او با یک پاس در عمق توپ را به سفید چقایی رساند و این بازیکن دروازه پیکان را با پای چپ باز کرد تا هوادار با یک گل پیش بیفتد.

ویدئو: 330307

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نواختن چمرونه در سوگ نوجوان غرق شده در آبشار بیشه
  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آبشار از دل کوه‌های لارستان + فیلم
  • ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه