Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، تعداد ۳۶ نفر از محکومین این اداره کل مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

او افزود: همواره در کنار متخلفین سابقه دار و حرفه‌ای، افرادی نیز بدلیل سهل انگاری و بی اطلاعی از خطرات قاچاق کالا به سمت این پدیده شوم سوق داده می‌شوند که در صورتیکه از اقدام خود نادم و پشیمان باشند مورد رأفت و بخشش نظام اسلامی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای اینکه شخص در کمیته عفو استانی مطرح گردد می‌بایست تمامی شرایط و جوانب را داشته باشد که پس از تأیید در کمیته عفو استانی به کمیته عفو سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و پس از آن در کمیسیون عفو قوه قضائیه مطرح خواهد شد.

میرزایی تصریح کرد: در همین راستا برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین سابقه دار در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی استان قرار دارد و بنا به نحوه ارتکاب تخلف از یک تا چهار برابر ارزش کالای قاچاق متخلفین جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

عفو رهبری  به مناسبت عیدسعید قربان و غدیر خم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل ۱۲ رأس گوساله زنده به ارزش هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، راننده کامیون را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش خودروی حامل بیشتر از ارزش سوخت کشف شده می‌باشد، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین متهم ردیف دوم در شعبه به عنوان صاحب کالا به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

سالاری گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام بررسی خودروهای عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

کد خبر 6079436

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • تعزیرات، متمرکز بر حذف کالای قاچاق از بازار است
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق