Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:36:57 GMT

وام ۷۵ میلیون تومانی برای طرح اقدام ملی ساخت مسکن

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۱۰۹۰

وام ۷۵ میلیون تومانی برای طرح اقدام ملی ساخت مسکن

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن از امروز در استان کرمان آغاز شده، گفت: این طرح برای سرپرستان خانوار فاقد مسکن است.

به گزارش مشرق، اباذر جابری عصر امروز در آئین رونمایی از سامانه طرح اقدام ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی با حضور رئیس جمهور در تمام کشور کلید خورده است اظهار داشت: بنیاد مسکن متولی ساخت 100 هزار واحد از مجموع 400 هزار واحد طرح اقدام ملی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کرمان پایلوت اجرای این طرح و ثبت‌نام در سامانه است گفت: مردم می‌توانند در کمتر از 10 دقیقه به سامانه مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: ارزانترین منطقه تهران کجاست؟ ربیعی: ساخت ۴۰۰ هزار مسکن را در دستورکار داریم

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه باید اطلاع‌رسانی کامل به مردم انجام شود تا همه نیازمندان مسکن در این طرح ثبت‌نام کنند افزود: مهلت ثبت‌نام در استان کرمان پنج روز است و بعد از آن سهمیه به استان دیگری اختصاص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن از امروز در استان کرمان آغاز شده و تا چهار روز دیگر ادامه دارد افزود: این طرح برای سرپرستان خانوار فاقد مسکن است.

جابری با اشاره به اینکه یکی از شرایط این طرح سکونت پنج ساله در شهر متقاضی مسکن است بیان کرد: اولویت این طرح با افرادی است که زمین داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد براساس نیازسنجی درخواست زمین مناسب شده است گفت: هزار و 24 شهر در حوزه فعالیت بنیاد مسکن شامل این طرح می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه تلاش داریم از اراضی دولتی در این طرح استفاده شود عنوان کرد: وام 75 میلیون تومانی ساخت برای ثبت‌نام‌کنندگان در نظر گرفته شده که به بانک مسکن معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نرخ مشارکت این وام با سود 18 درصد است و در مدت 10 سال برگشت داده می‌شود گفت: مبلغ اقساط وام حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است.

2 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی در کرمان ساخته می‌شود

در این جلسه علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان نیز با اشاره به اینکه این طرح برای اقشار متوسط جامعه طراحی شده اظهار داشت: این طرح شامل دهک‌های یک و دو جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان کرمان جامعه آماری حدود 13 هزار و 500 خانوار فاقد مسکن وجود دارد گفت: اولویت اجرای این طرح با شهرهای کوچک است و 70 شهر استان کرمان جزو این طرح هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان در مجموع حدود 2 هزار واحد طرح اقدام ملی ساخته می‌شود افزود: متقاضیان حتما باید در سامانه این طرح به نام سامانه آباد و به آدرس abad.bonyadmaskan.ir ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه سهم آورده متقاضی در بانک مسکن نیز حدود 30 میلیون تومان است گفت: قسط اول تسهیلات بعد از اجرای فنداسیون به متقاضی پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی قیمت مسکن وام مسکن دولت طرح مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان

آیین واگذاری ۳ هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با اعتبار ۱۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان بردسیر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین واگذاری 3 هزار و 355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در ارتباط ویدئو کنفرانس با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان بردسیر برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این آیین با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی کرده و متناسب با نیاز آنها خدمات مختلفی ارائه می‌کند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه موضوع مسکن یکی از نیازهای اولیه خانواده‌هاست، تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

وی با اشاره به افتتاح 3 هزار و 355 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، افزود: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد 50 مترمربع احداث شده‌اند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان، ادامه داد: این واحدهای مسکونی توسط کمیته امداد و با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه ثارالله استان احداث و تحویل مددجویان استان کرمان شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت 3 هزار و 355 واحد مسکونی 1107 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی هزینه شده است، گفت: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه احداث شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان کرمان، بیان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی در استان در سال 1402 نسبت به سال 1401، 158 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای مددجویان نکا
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم